אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חינוך ילדים, לחנך ילדים, בעיות בגידול ילדים, בעיות אצל ילדים, ייעוץ חינוכי, ילדים מתבגרים, ילדים, חרדת הורים וילדים, רגשות וחשיבה שלילית לילד בעל הערכה עצמית נמוכה, העלאת דימוי עצמי בקרב ילדים קטנים, איך לגדל ילד סורר, אימון אישי חינוך ילדים, התמודדות עם ילדים, איך מחנכים ילדים להיות עצמאיים ואחראייים, ביעותי לילה אצל ילדים, השמנת ילדים, כישורים חברתיים אצל ילדים, בעיות קשב וריכוז אצל ילדים, איבחון הפרעות קשב, כיצד לשכנע ילד לרצות לשמור דיאטה, ילדים עם דמיונות תחושות של עכבישים, אדישות ביישנות ילדים עם ADHD, איך לחנך ילד קטן, כיצד להתמודד עם אובדן לילדים, התפרצויות זעם אצל ילדים, מאמן אישי לילד בן, פחד אצל ילדים, איך מרגיש ילד עם הפרעת קשב, מחשבות טורדניות אצל ילדים, רגשות אשם אצל ילדים, פוביה חברתית אצל ילדים, איך אפשר לעשות טיפול שורש לילדים שמפחדים, ספרי ילדים לגיל הרך, איך מציבים גבולות לילדים מתבגרים, ילד מצויר, הדרכה אישית, ילדים בטיפול רגשי, עקשנות אצל ילדים, בעיות משמעת אצל ילדים, מטפל אישי, חינוך ילד יהיר, בעיות בביטחון עצמי עם ילדות בעייתית, איך לחנך ילדים קטנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להציל את המציל, אלטרואיזם, אגואיזם, הכל עבור עצמך, הכל עבור הסביבה, חינוך ילדים, למה אתה עושה משהו? למי באמת אתה עוזר? למה אתה עוזר לאחרים? רצון לתת, רצון לקבל
2:48להציל את המציל, אלטרואיזם, אגואיזם, הכל עבור עצמך, הכל עבור הסביבה, חינוך ילדים, למה אתה עושה משהו? למי באמת אתה עוזר? למה אתה עוזר לאחרים? רצון לתת, רצון לקבל
להציל את המציל, אלטרואיזם, אגואיזם, הכל עבור עצמך, הכל עבור הסביבה, חינוך ילדים, למה אתה עושה משהו? למי באמת אתה עוזר? למה אתה עוזר לאחרים? רצון לתת, רצון לקבל למה אתה באמת ... הוא מסביר זאת באמצעות דוגמאות רבות ומפורטות. האם העזרה לאחרים היא בעצם פעולה אגואיסטית? אליעד נותן דוגמה לאדם שעוזר לילד של מישהו, לחבר, לאב של בן זוג, לשכן, או למורה שעוזר לתלמידיו. בכל פעולה כזו, הוא מדגיש, האדם בעצם ... שלו. זו דוגמה מוחשית לכך שהפעולה שנראית חיצונית ואלטרואיסטית, היא בעצם אגואיסטית לחלוטין. דוגמה נוספת שהוא נותן היא בנושא חינוך ילדים. כשאתה רוצה לחנך את הילד שלך, אתה עושה זאת, לפי אליעד, לא באמת עבור טובת הילד, אלא משום שההתנהגות השלילית של הילד גורמת לך עצמך להרגיש לא טוב. כלומר, גם כאן המניע האמיתי הוא אגואיסטי, כי הרצון שלך שהילד יהיה טוב הוא רק כדי שאתה עצמך תחוש טוב יותר. האם האנשים סביבך הם רק דמויות בחלום שלך? אליעד ...
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
3:26איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא ... הוא עלול להתרגל לכך ולהפסיק להתאמץ. כך הוא מאבד את המוטיבציה ואת היכולת להתמודד לבד. הוא מביא דוגמה של ילד שמנסים לעזור לו כל הזמן: אם בכל פעם שילד נתקל בבעיה ההורים מתערבים ופותר לו אותה, הילד לא לומד כיצד להתמודד בעצמו. כשהילד יגדל, הוא יהיה חסר יכולת להתמודד עם קשיים, כי הוא התרגל שיש מי שיפתור בשבילו את הבעיות. זו הסיבה שחשוב לתת לילד להתמודד בעצמו, גם במחיר של כישלונות ראשוניים, כדי שהוא יפתח מיומנויות עצמאיות. איך לדעת מתי העזרה מועילה ומתי היא ... הקשיים ולומד מהם, הוא אדם שמתפתח וגדל. לעומת זאת, אדם שנמנע מאחריות, מסתמך על אחרים ולא מתמודד בעצמו, נשאר ילד במובן הרגשי וההתנהגותי. התמודדות עצמאית עם אתגרים מלמדת את האדם מיומנויות חשובות כמו פתרון בעיות, יכולת הסתגלות, והתמודדות עם מצבי לחץ. ככל שהאדם מתרגל להתמודדות עצמאית, כך הוא הופך למבוגר אחראי ומפותח יותר. לכן, אחת הדרכים הטובות ביותר לחנך ילדים להיות בוגרים ואחראיים היא לאפשר להם להתמודד בעצמם עם אתגרים, ולא לפתור עבורם כל בעיה שהם נתקלים בה. איך ... דוגמה של גלגלי עזר באופניים כדי להסביר את העיקרון הזה. גלגלי עזר הם דבר טוב בהתחלה, כי הם מסייעים לילד ללמוד לרכוב. אבל אם לא מורידים אותם בזמן, הילד לעולם לא ילמד לרכוב בצורה עצמאית. כלומר, העזרה הראשונית היא טובה, אך אם היא הופכת לקבועה, היא עלולה לפגוע בהתפתחות העצמאית. זו הסיבה שחשוב להוריד את גלגלי העזר ברגע שהילד מסוגל להתמודד בעצמו. כך גם בכל עזרה אחרת שאנחנו מעניקים - העזרה צריכה להיות זמנית ומכוונת לעידוד העצמאות ולא להנצחת התלות. איך לגרום לילד לקחת אחריות? למה עזרה לפעמים מזיקה? איך מחנכים לעצמאות? מתי לא לעזור לילדים? איך לעזור בלי ליצור תלות? מה הקשר בין אחריות להתבגרות?
הדרכת הורים לילדים לא מחונכים, איך לתקן טעויות בחינוך הילדים? איך להתמודד עם חינוך ילדים שגוי? איך לתקן את הטעויות שעשית בחינוך הילדים שלך? איך להתמודד עם ילד שלא קיבל חינוך נכון ושלא חונך בצורה נכונה?
3:32הדרכת הורים לילדים לא מחונכים, איך לתקן טעויות בחינוך הילדים? איך להתמודד עם חינוך ילדים שגוי? איך לתקן את הטעויות שעשית בחינוך הילדים שלך? איך להתמודד עם ילד שלא קיבל חינוך נכון ושלא חונך בצורה נכונה?
הדרכת הורים לילדים לא מחונכים, איך לתקן טעויות בחינוך הילדים? איך להתמודד עם חינוך ילדים שגוי? איך לתקן את הטעויות שעשית בחינוך הילדים שלך? איך להתמודד עם ילד שלא קיבל חינוך נכון ושלא חונך בצורה נכונה? מה עושים אם הילד לא קיבל חינוך נכון? כאשר ההורים מבינים כי הילד שלהם לא קיבל את החינוך הראוי או חונך בצורה שגויה, עולה השאלה כיצד לתקן את המצב. אליעד כהן מדגיש ... רוצה ללמוד את השפה - הדרך היא להתחיל ללמוד, להמשיך ולהתמיד עד להשגת השינוי הרצוי. באותו האופן, גם כאשר הילד גדל בצורה שאינה נכונה, התיקון נעשה בהדרגה, בצורה איטית וסבלנית. איך לתקן טעויות שנעשו בעבר בחינוך הילדים? אליעד מסביר שכאשר ההורה שם לב שהילד שלו התעצב או גדל בצורה לא טובה, ראשית עליו להכיר בעובדה שהדבר כבר התרחש, ואין טעם להתייאש או להיכנס ... האחת לשנייה. השינוי חייב להיות מדורג, כמו אימון גופני או למידת שפה חדשה, שלב אחר שלב. מה עושים עם ילד שמפונק מדי או מפגין כפיות טובה? כאשר ילד גדל בסביבה בה קיבל הכל בלי מאמץ או דרישה כלשהי, וכתוצאה מכך הפך למפונק או לכפוי טובה, אליעד ממליץ להורים להכיר בכך שהבעיה היא שהם עצמם פינקו את הילד יתר על המידה, אולי מתוך רצון להעניק לו חום ואהבה. עכשיו, כשההורים רוצים לתקן את התוצאה, הם צריכים להבין כי גם כאן אין פתרון קסם. הפתרון הוא להפסיק לתת הכל ללא דרישה, וללמד את הילד להתאמץ קצת יותר. ההורה חייב להתחיל לדרוש מהילד לבצע משימות מסוימות או לקחת אחריות על פעולות מסוימות, גם אם זה קשה בהתחלה. מדובר בתהליך מתמשך שדורש הרבה סבלנות ואורך רוח. איך לעודד ילד לשנות הרגלים ולהתאמץ? אליעד כהן מציע להורים להתחיל לשוחח עם הילד, לתהות איתו יחד, לשאול אותו שאלות שמגרות את המחשבה וההתבוננות העצמית, כך שהילד יתחיל להבין בעצמו את הצורך בשינוי. הדגש הוא לא להכריח את הילד, אלא לנהל איתו דיאלוג מתמשך, סבלני ומעמיק. ההורה יכול לשאול שאלות שמובילות את הילד לחשוב בעצמו על תוצאות ההתנהגות שלו, על המניעים ועל ההשלכות של מעשיו. הדרך היא לגרום לילד להבין בהדרגה שכדי לקבל יותר, הוא צריך להתאמץ ולהשקיע יותר. כיצד לשנות את הגישה של הילד להורים ולסביבה? ילדים לעיתים מפגינים כעס או כפיות טובה כלפי הוריהם, במיוחד אם הם רגילים לקבל הכל בלי שום מאמץ מצדם. במקרה כזה, אליעד מסביר, ההורים צריכים לשנות את האופן שבו הם מגיבים להתנהגות הילד. עליהם ללמד אותו בהדרגה שהוא צריך להתאמץ ולתת משהו בתמורה כדי לקבל את מבוקשו. לדוגמה, אם ילד התרגל לקבל את כל מה שהוא מבקש בלי שום תנאי, ההורים יכולים להתחיל להציב תנאים ברורים יותר לקבלת פרסים או פינוקים, ולסייע לילד להבין שדברים לא מגיעים ללא מאמץ או ללא נתינה מצדו. האם קיימת נוסחה ברורה לתיקון טעויות בחינוך? אליעד מדגיש שאין נוסחה חד - משמעית לתיקון טעויות בחינוך. כל ילד הוא אינדיבידואל, ולכל משפחה יש את המאפיינים שלה. המפתח האמיתי, לדבריו, הוא הגישה ההדרגתית והסבלנית. ההורים צריכים לעבוד על עצמם ועל הילד, ליצור שיחות משמעותיות, להימנע מלחצים מיותרים, ולזכור שכל שיפור קטן הוא חלק מההתקדמות הגדולה. איך לתקן טעויות בחינוך? איך מתמודדים עם ילד לא מחונך? מה עושים כשהילד מפונק מדי? כיצד לתקן חינוך שגוי לילד? איך להפסיק לפנק את הילד?
איך זוגיות צריכה להיות? זוגיות טובה ובריאה, זוגיות מונוגמית או זוגיות פתוחה, לעבור לגור ביחד, האם להביא ילדים? האם להתחתן? מה חשוב בזוגיות? זוגיות מוצלחת, זוגיות מושלמת, זוגיות מאושרת, מחויבות בזוגיות, זוגיות ללא מחויבות
איך זוגיות צריכה להיות? זוגיות טובה ובריאה, זוגיות מונוגמית או זוגיות פתוחה, לעבור לגור ביחד, האם להביא ילדים? האם להתחתן? מה חשוב בזוגיות? זוגיות מוצלחת, זוגיות מושלמת, זוגיות מאושרת, מחויבות בזוגיות, זוגיות ללא מחויבות
איך זוגיות צריכה להיות? זוגיות טובה ובריאה, זוגיות מונוגמית או זוגיות פתוחה, לעבור לגור ביחד, האם להביא ילדים? האם להתחתן? מה חשוב בזוגיות? זוגיות מוצלחת, זוגיות מושלמת, זוגיות מאושרת, מחויבות בזוגיות, זוגיות ללא מחויבות האם זוגיות מונוגמית ... כאשר אדם מתחייב אליה מתוך אילוץ ולא מתוך רצון חופשי ואמיתי. לדוגמה, אנשים שמתחתנים כי הגיע הזמן או מביאים ילדים כי צריך ולא מתוך אהבה אמיתית ורצון משותף, נכנסים לעסקה גרועה. דוגמה נוספת היא זוגיות שבה אחד הצדדים דורש ...
מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
... נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע איך מתמודדים עם חרדות והפרעות נפשיות שמקורן במיסטיקה? הסבר מקיף ומפורט של ... מדעים כמו פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, אסטרונומיה וכדומה, החרדות המיסטיות שלו ייחלשו וייעלמו באופן אוטומטי. הוא מביא דוגמה פשוטה של ילד שסובל מפחדים של רוחות רעות, שדים, או פחד מעין הרע. ברגע שהילד הזה ייחשף לתכנים מדעיים, כמו סרטוני מדע לילדים, הסברים על איך העולם עובד מבחינה מדעית, איך פועלים חוקי הטבע ואיך נוצרים דברים בעולם, הוא יהפוך להיות יותר ... מיסטיים? טיפול בהפרעות נפשיות באמצעות לימודי מדע האם מדע יכול להפחית סכיזופרניה? מה ההבדל בין מדע למיסטיקה? איך ללמד ילדים מדע כדי להפחית פחדים? מיסטיקה וסכיזופרניה חרדות מיסטיות והטיפול בהן
אימון אישי / טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים / מפלצת מתחת למיטה
אימון אישי / טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים / מפלצת מתחת למיטה ובו יתבארו שתי גישות שונות ומנוגדות, לטיפול ואימון אישי בחרדות ופחדים. והגישה הראשונה אומרת, שאסור ... האישי, דווקא כן צריך להזדהות עם הפחד והחרדה של המטופל, כי רק כך הוא יכול לעזור לו. כגון לדוגמה, ילד שמפחד ממפלצת שיש מתחת למיטה שלו. שהאפשרות הראשונה היא, שההורה לא יזדהה עם הפחד של הילד. וישלול מכל וכל את קיומה של המפלצת מתחת למיטה של הילד. וינסה לגרום לילד להבין שאין מפלצת מתחת למיטה, וינסה לגרום לילד, לא לפחד מכך שיש מפלצת מתחת למיטה, על ידי זה שהוא ישכנע אותו שאין מפלצת מתחת למיטה. זאת הגישה הראשונה. והגישה השנייה היא, שההורה צריך, כן להזדהות עם הפחד של הילד מהמפלצת. כגון לדוגמה לומר לילד, שהם יעשו דברים, כדי שהמפלצת לא תפגע בילד. והגישה הזאת אומרת, לא לשלול את הפחד של הילד על ידי שלילת קיומה של המפלצת, אלא לשלול את הפחד של הילד, על ידי זה שהוא יבין, שהוא לא צריך לפחד מהמפלצת. וזאת הגישה השנייה. ולפי הגישה השנייה, אם מביעים הזדהות עם הפוביה של הילד, הרי שבעצם גורמים לילד להשתכנע, שבאמת יש מפלצת מתחת למיטה שלו. כי אם באמת אין שום מפלצת, אז למה מזדהים עם הקיום של ... להזדהות בשום פנים ואופן, עם הפחד של האדם. וכאשר האדם מפחד, צריך לעקור את הפחד בשורשו. כגון לדוגמה, שאם הילד מפחד ממפלצת מתחת למיטה שלו, אסור להזדהות בשום פנים ואופן, עם הרעיון ועם האפשרות שאולי יש מפלצת מתחת למיטה של הילד. כי אם מזדהים עם האפשרות הזאת, זה מחזק אצל הילד את המחשבה, שאולי באמת יש מפלצת מתחת למיטה שלו. ומה שכן צריך לעשות, זה לשלול מכל וכל אצל הילד, את המחשבה שלו, שאולי יש מתחת למיטה שלו מפלצת. ואם הילד לא מבין שאין מפלצת מתחת למיטה שלו, צריך לעשות את הכל רק בכיוון של הסברה ושכנוע, לשכנע את הילד, שאין שום מפלצת מתחת למיטה שלו. ובשום פנים ואופן לא להסכים אפילו לא לרגע אחד, עם האפשרות שיש מפלצת ... האמת. (כי מבחינה אובייקטיבית, אין טוב ורע, ואין טעם לפחד משום דבר כלשהו). ובמאמר מוסגר נאמר, שיש התמודדות עם ילד שמפחד מכך שבפועל יש עכשיו מפלצת מתחת למיטה שלו, ויש ילד שמפחד מכך שאולי תהיה מפלצת מתחת למיטה שלו. והרבה יותר קל לשכנע את האדם, שאין עכשיו מפלצת מתחת למיטה ... הזאת, היא שכל מאוד מאוד גדול. שהיא מצריכה מהאדם לחשוב את ההפך הגמור, של שורש הפחד שלו. כגון לדוגמה, שהילד לא מסוגל להכיל את המחשבה שאומרת, שגם אם תהיה מפלצת מתחת למיטה שלו, וגם אם היא תפגע בו, עדיין ... שאומרת שכן צריך ואפשר להזדהות עם הפחד של האדם, אבל לנסות לרכך ולהקטין את הפחד של האדם. כגון לדוגמה, הילד שמפחד מהמפלצת. שאם ננסה לשכנע את הילד, שאפילו לא יכולה להיות מפלצת מתחת למיטה שלו, לא בטוח שהילד יצליח להשתכנע בכך. ושאם ננסה לשכנע את הילד, שגם אם המפלצת תפגע בו, עדיין הוא לא צריך לפחד מכך, לא בטוח שנצליח לשכנע את הילד בכך (בעיקר כי ההורה שלו עצמו, לא ממש משוכנע בכך). ולכן, כן צריך להזדהות עם הפחד של האדם קצת. ... להתמודד עם הטוב והרע היחסיים. והשיטה הטובה ביותר היא, להראות לאדם את כל הצדדים. לדוגמה, שצריך לנסות להרגיע את הילד, גם על ידי זה שמנסים להסביר לו שאין מפלצת, ושגם אם תהיה מפלצת, עדיין הוא לא צריך לפחד ממנה, ...
הורים שכולים, להתמודד עם מוות, להתמודד עם אובדן, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם מוות, התמודדות עם אבל, מוות ילדים, חיים ומוות, משמעות החיים, התאבדויות, ליהנות מהסבל
הורים שכולים, להתמודד עם מוות, להתמודד עם אובדן, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם מוות, התמודדות עם אבל, מוות ילדים, חיים ומוות, משמעות החיים, התאבדויות, ליהנות מהסבל
הורים שכולים, להתמודד עם מוות, להתמודד עם אובדן, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם מוות, התמודדות עם אבל, מוות ילדים, חיים ומוות, משמעות החיים, התאבדויות, ליהנות מהסבל איך אפשר ליהנות מהסבל של אובדן ילד? כאשר אדם מתמודד עם אובדן של ילד, באופן טבעי הוא חווה כאב וסבל קשים. לפי הגישה של אליעד כהן, עצם הכאב אינו טמון בעובדת המוות עצמה, ... את בנו במלחמה או באסון כלשהו. אליעד מסביר כי האדם צריך להבין תחילה כי הסיבה לסבל שלו אינה מות הילד עצמו. מות הילד הוא עובדה, והעובדה לכשעצמה איננה דבר טוב או רע. הבעיה היא בכך שהאדם מפרש את מות הילד כאירוע שלילי בלבד. הוא מסביר שהסבל נובע לא מעצם האובדן, אלא מכך שנלקחה מאותו אדם הנאה מסוימת שהילד סיפק לו. במילים אחרות, האדם הוא זה שהתרגל לקבל מהילד תחושות של משמעות, אושר, סיבה לקום בבוקר. כשאותה הנאה, אותה תחושת משמעות, נלקחת ממנו - הוא סובל. כדי להמחיש ... הם מתחילים לסבול מהיעדר הכאב, וכדי לחוות משמעות או עניין בחיים הם אפילו יוצרים לעצמם כאב מלאכותי. מדוע האהבה לילד יוצרת סבל בעת אובדנו? אליעד כהן מדגיש את נקודת האגואיזם שבקשר האנושי. הוא טוען שבמקרה של אובדן ילד, האב סובל כי הילד סיפק לו תחושה של חשיבות, משמעות, סיבה לחיים. האהבה לילד היא למעשה גם תלות רגשית: כשאדם אוהב משהו בצורה חזקה מאוד ומפיק מכך תועלת רגשית משמעותית, הרי שברגע שאותו ... שבפרספקטיבה של אחדות, הכל תמיד שווה וכל סבל או הנאה הם בסך הכל פרשנויות אישיות. איך להתמודד עם אובדן ילד? האם אפשר ליהנות מהסבל? משמעות החיים לאחר אובדן איך להפסיק לסבול ממות ילד? הבדל בין עובדה לפירוש פרספקטיבה של אחדות מול נפרדות למה אהבה יוצרת סבל?
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, עי החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות וכאן אבאר עוד שיטה, איך ... שהוא עושה. משום שנראה לו שהוא עושה את מעשיו, בגלל סיבה שהוא חושב שהיא שגויה. כגון לדוגמה מתחום חינוך הילדים, ילד שמבקש מאבא שלו לקנות לו איזה דבר כלשהו. והאבא מסיבות מוצדקות כאלו ואחרות, לא רוצה לקנות את הדבר לילד. שאז הילד עושה מניפולציה על אבא שלו, ואומר לאבא שלו אתה לא רוצה לקנות לי, כי אתה לא אוהב אותי. וזאת בעצם המניפולציה שהצגנו כאן. שבה הילד מנסה לשכנע את אבא שלו, שהסיבה שבגללה הוא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, היא לא בגלל ... עליו מדבר רע כזה או אחר, אלא בגלל שהוא לא אוהב אותו, ובגלל אולי שהוא אפילו שונא אותו את הילד. ושבגלל זה הוא לא רוצה לקנות לילד את מה שהילד מבקש שיקנו לו. והילד בעצם לוקח את התוצאה, שהיא שהאבא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר. והילד מחליף את הסיבה לכך שהאבא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, בסיבה רעה שאיתה האבא לא ירצה להזדהות. שהיא בעצם הסיבה של חוסר אהבה כלפי הילד. כי ההורה לא מוכן ולא רוצה שהילד שלו יחשוב שהוא לא אוהב אותו / שונא אותו וכיוב. ובדכ ברגע שהילד מצליח לגרום למצב להראות, כאילו באמת הסיבה להתנהגות של ההורה, היא סיבה רעה שגם ההורה עצמו מתכחש אליה, על ... לעשות את מה שהוא רוצה. ועוד אחדד, כי בדכ תמיד יש שמץ של אמת, בכל טענה שהיא. זא כאשר הילד אומר לדוגמה להורה שלו, שהוא לא רוצה לקנות לו את הדבר, בגלל שהוא לא אוהב אותו, תמיד ובכל מקרה ... אוהב אף אחד אחר בלב שלם. וההורה מדחיק בתת המודע שלו, את זה שהוא לא אוהב בלב שלם את הילד שלו, וההורה לא מספיק אוהב את עצמו, בגלל שהוא יודע שהוא לא באמת אוהב את הילד שלו, בלי שום תנאים וכיוב. ואז הילד מנגן על המצפון של ההורה, על ידי זה שהוא מזכיר להורה, את מה שההורה לא רוצה לחשוב על עצמו. ... לקבל אותה כלגיטימית, כדי להגן על עצמו. כגון לדוגמה, שיש סיבה מאוד חזקה ומוצדקת, לכך שההורה לא רוצה לקנות לילד שלו דבר כלשהו. והילד שמנסה לגרום להורה שלו לחשוב שהוא לא רוצה לקנות לו את הדבר, בגלל חוסר אהבה כלפיו, בכך לפעמים הילד משיג בדיוק את התוצאה ההפוכה. דהיינו, הסיבה האמיתית לכך שההורה לא רוצה לקנות את הדבר, היא ככ חזקה, עד כדי כך, שגם אם ההורה משתכנע בכך שזה שהוא לא רוכש את הדבר לילד, שזה מבטא חוסר אהבה כלפי הילד, הרי שבגלל שהסיבה האמיתית היא ככ חזקה, אז זה בעצם גורם להורה לקבל את זה שהוא לא אוהב את הילד שלו. וזה בעצם מתרחש, כי התודעה של ההורה מנסה להגן על עצמה, מתחושת הרע שההורה מרגיש מכך שהוא לא אוהב את הילד שלו. זא שבדכ אם ההורה חושב שהפעולה שלו מבטאת חוסר אהבה כלפי הילד, אז בדכ המחשבה הזאת גורמת לו להרגיש רע, והוא ימנע מלעשות את אותה הפעולה. אבל אם ההורה מרגיש שהוא ... אותו הדבר בכל מקרה, אז לפעמים כדי לא להרגיש רע מכך שהוא חושב שהוא בעצם מבטא חוסר אהבה כלפי הילד שלו, הוא פשוט ייתן לגיטימציה, לכך שהוא לא אוהב את הילד שלו. גם אם באמת הוא דווקא כן אוהב את הילד שלו. והמסר הוא, שלפעמים ברגע שמחליפים לאדם את הסיבה שלו, בסיבה אחרת שהיא סיבה שאיתה הוא לא רוצה להזדהות, ... לו לחשוב, שאנשים אחרים חושבים שהוא פועל מכוח אותה הסיבה הרעה, אז ממילא הוא נלחץ עוד יותר. כמו לדוגמה הילד שאומר להורה שלו, כל המשפחה יודעת, שאתה לא אוהב אותי, ושבגלל זה אתה לא קונה לי דבר כלשהו. או ... רעה, עד כדי כך, שהאדם נלחץ מכך שחשפו אותו, וכדי לא להזדהות איתה, הוא מחליף את דעתו. כמו לדוגמה הילד שאומר להורה שלו. אתה לא קונה לי את המוצר, לא רק בגלל שאין לך כסף, אלא גם בגלל שאתה ...
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, מגשר משפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות עם ילדים, מריבות במשפחה, אימהות, אהבת אם לבנה, אהבת אם לילדיה, אימון משפחתי, יעוץ משפחתי, בעיות עם ההורים
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, מגשר משפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות עם ילדים, מריבות במשפחה, אימהות, אהבת אם לבנה, אהבת אם לילדיה, אימון משפחתי, יעוץ משפחתי, בעיות עם ההורים
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, מגשר משפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות עם ילדים, מריבות במשפחה, אימהות, אהבת אם לבנה, אהבת אם לילדיה, אימון משפחתי, יעוץ משפחתי, בעיות עם ההורים למה הורים וילדים רבים כל הזמן? הסיבה המרכזית שבגללה יש מריבות בין הורים לילדים, ובפרט במקרה של אימהות וילדים, נעוצה בצורך של כל צד להאשים את הצד השני בחוסר שביעות הרצון הפנימית שלו מעצמו. כאשר אדם מרגיש לא טוב עם עצמו, הוא מחפש סיבה חיצונית להרגשתו, ואז קל לו להאשים מישהו שקרוב אליו, כמו אמא, אבא או ילד. אליעד מסביר שאם אדם נמצא לבד במדבר ואין לו את מי להאשים, הוא יאלץ להאשים רק את עצמו. לעומת זאת, כשיש מישהו אחר בקרבתו, כמו אמא או ילד, טבעי ונוח יותר להפנות את האשמה כלפי אותו אדם. האם אנחנו באמת רבים על מה שנראה לנו? לפי אליעד, ... כשאמא ובנה רבים, הם לא רבים על הדברים שהם חושבים שהם רבים עליהם. המריבות על נושאים קטנים כמו למה הילד לא סידר או למה האמא לא הכינה משהו, הן רק סימפטומים לתסכול פנימי עמוק יותר. אליעד אומר שהצעד הראשון ... האמיתית, לשים הכל על השולחן, ולהיות כנים עם עצמנו לגבי הסיבות האמיתיות לתסכול. מהו הפתרון האמיתי לבעיות בין הורים וילדים? הפתרון שהציע אליעד הוא תיאום ציפיות. המריבות בין ההורים לילדים נובעות מכך שלכל אחד יש ציפיות שונות. לדוגמה, ילד מצפה מאמו שתאהב אותו בלי תנאים, אך האם לא תמיד יכולה לעמוד בציפייה הזאת באופן מושלם. כך נוצר מצב שהילד מאשים את האם שאינה אוהבת אותו מספיק, והאם מרגישה תסכול שהילד אינו מעריך את מה שהיא כן נותנת. אליעד מדגיש ששני הצדדים צריכים לשבת ולברר בכנות את הציפיות האמיתיות שלהם זה מזה. האם באמת קיימת אהבה ללא תנאים בין אם לילדיה? אליעד מעלה את הטענה שהילד רוצה לקבל אהבה ללא תנאים כי הוא בעצמו לא מצליח לאהוב את עצמו ללא תנאים. הוא מסביר שהאם חושבת ... לו. האם תנסה להוכיח שהיא כן אוהבת, אך התהליך רק יסלים את המריבה. למה קשה להוכיח אהבה בין הורה לילד? אחת הבעיות המרכזיות ביחסי הורים וילדים היא חוסר היכולת להוכיח אהבה. אליעד מבהיר שאין דרך אמיתית להוכיח שאתה אוהב מישהו. הילד יכול תמיד לטעון שלא אוהבים אותו מספיק, ויהיו לו תמיד הוכחות לכך. האם מנגד יכולה תמיד לטעון שכן, והמריבה ... אהבה, ולהתמקד במקום זאת בהבנת הסיבות הפנימיות לחוסר שביעות הרצון של כל אחד מהצדדים. האם הורים צריכים לאהוב את ילדיהם ללא תנאים? אליעד מדגיש שלאהוב ללא תנאים הוא רעיון שלא באמת ניתן לממש אותו באופן מלא. הוא מסביר שאמא כן אוהבת את ילדה ללא תנאים במובן מסוים, אך לא באופן מוחלט. מצד אחד, אמא מוכנה לקבל את הילד עם חסרונות רבים שלא הייתה מקבלת מאף אחד אחר, ומצד שני, היא לא יכולה לתת לו בדיוק את מה שהוא רוצה תמיד. זה המתח שיוצר את האשליה שהיא לא אוהבת אותו ללא תנאים. הילד עצמו צריך להבין שגם הוא לא אוהב את עצמו ללא תנאים, ולכן הוא מפנה את הציפייה הזאת אל אמו. איך לעשות תיאום ציפיות בין הורים לילדים? אליעד מציע פתרון מעשי: לשבת יחד ולברר מה הציפיות של כל אחד מהצדדים. לא להתמקד בפרטים הקטנים, אלא בדברים ... אנשים זרים, הם היו מתרחקים מאיתנו, ולכן נוח יותר להאשים דווקא את בני המשפחה. מהו שורש התסכול ביחסי הורים וילדים לפי אליעד? שורש התסכול נעוץ בכך שהאדם לא שלם עם עצמו. הילד מצפה מאמו לקבל אותו ללא תנאים כי הוא לא מקבל את עצמו כך. האם מאוכזבת מהבן כי היא לא ... שהיא אמא טובה מספיק. כל צד משקף לשני את חוסר שביעות הרצון הפנימית שלו. מה הקשר בין יחסי הורים וילדים לתפיסת המציאות? אליעד קושר את העניין לתפיסת המציאות כולה. האדם מתלונן על המציאות כפי שהבן מתלונן על אמו, וכפי ... מחזירה לו באותה צורה. כלומר, תלונות והאשמות יוצרות מעגל של תלונות חוזרות כלפיך מהסביבה. איך לפתור מריבות בין הורים לילדים? מהו גישור משפחתי? האם הורה חייב לאהוב את ילדיו ללא תנאים? למה יש מריבות במשפחה? מהו תיאום ציפיות במשפחה? איך לשפר את יחסי ההורים והילדים?
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית איך ליהנות מכל פעולה, אפילו משטיפת כלים? כדי ליהנות מכל פעולה בחיים, גם אלו הנראות לנו שגרתיות ומשעממות, כמו שטיפת כלים, קיפול כביסה או הכנת שיעורי בית עם הילד, אליעד מסביר שיש לראות בכל פעולה הזדמנות להפיק תועלת או הנאה בשתי דרכים מרכזיות. הדרך הראשונה היא להפיק תועלת ... כמו מת, חסר חיים לחלוטין, כי אין שום עניין בפעולה. כשיש יותר מדי שכל (כמו להכין שיעורי בית עם ילד שמתנגד ומתווכח), אתה יכול להרגיש תסכול, כי השכל גדול מדי מכדי להכילו בנוחות, והוא הופך לקונפליקט. האידיאל הוא למצוא ... (כמו שטיפת כלים), אפשר להוסיף לה שאלות מחשבתיות כדי להפוך אותה למעניינת. אם פעולה מורכבת מדי (כמו ויכוח עם ילד על שיעורי בית), אפשר לפשט אותה ולנסות להבין את הדברים באופן בסיסי יותר כדי להפחית את הקונפליקט. איך אפשר ... עם המציאות כפי שהיא. גם זו סוג של הנאה עמוקה, כי היא מאפשרת מנוחה נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים כי זה פוגע בתחושת העצמאות והבחירה שלו - מבחינתו זה סוג של השפלה או אובדן של תחושת קיום (להיות אין). לכן, הדרך היא להסביר לילד שיש בחיים ערך גם לדברים שהוא לא רוצה לעשות. מצד אחד, להראות לילד איך למצוא עניין בשיעורי הבית, באמצעות שאלות מעוררות מחשבה ויצירתיות שיגרמו לו ליהנות מהשכל שבמשימות. מצד שני, ללמד אותו ... מאוד פשוטות על ידי התבוננות יצירתית, וגם מפעולות מורכבות על ידי פישוט או שחרור. איך ליהנות משטיפת כלים? למה הילד לא רוצה לעשות שיעורי בית? איך ליהנות משיחה עם בת הזוג? איך ליהנות מפעולות משעממות? מה הקשר בין שכל ... הנאה? למה אני משתעמם כל כך מהר? שאלה: איך אפשר ליהנות מכל רגע - בעבודות הבית, בשיעורי בית עם ילד ושיחה עם האישה? אליעד: יש כאן שלושה דברים, אז נדבר עליהם בצורה מופשטת. אתה למעשה רוצה ליהנות מהם או ... יותר מועילה לו ממזיקה, כי אחרת לא היה עובד. מה יותר קל לך, לשפשף את הריצפה או ללמוד עם הילד? שאלה: ללמוד עם הילד. אליעד: למה? כל פעולה יכולה להביא לך תועלת ונזק בשתי דרכים. בתחושה - שתי המילים הבסיסיות שהכי קיימות אצלנו ... שאומרת, אני לא רוצה לשפשף את הרצפה? מה שאני רוצה להגיד בעצם, שלשפשף רצפה או לעשות שיעורי בית עם הילד - זה בעצם משחק של מחשבות. מה זה אומר? שכול החיים האלה זה משחק של מחשבות, לפעמים אתה חושב ... שעה שלמה. יש מחשבה שאתה לא אוהב אותה, ואתה צריך לחשוב אותה שעה שלמה. לדוגמה, שאתה צריך לשכנע את הילד שלך לעשות משהו, ואתה לא אוהב את המחשבה הזאת אפילו לרגע אחד, למה? כי יש בה קונפליקט. ואם אתה ... לא מבין אותו, אז אתה משתעמם ממנו. זה אומר, שלשטוף כלים לא מעניין אותך, כי אין שם שכל, ולגרום לילד להכין שיעורי בית, זה משעמם אותך כי יש שם יותר מדי שכל, יש שם שכל כל כך גדול שאתה ... ואז זה משעמם אותך. אך האיזון הוא, להצליח שאת הדבר הקשה להפוך לקל, שזה אומר שלנסות לחשוב איך לגרום לילד להכין שיעורים ובאותו כוח למצוא שכל בשטיפת כלים. כאשר אתה מגדיל את היכולת השכלית שלך, את האין שכל אתה יכול להפוך ליש שכל, כמו שבשטיפת כלים אתה יכול למצוא שכל חדש. ומהלימוד עם הילד אתה יכול להפוך את היש שכל לאין שכל, יש שם שכל מאוד גדול ואתה יכול לצמצם אותו כדי שתוכל ... להתחיל לשאול הרבה שאלות על הכלים ועל מה שאתה רואה מולך. ואז תקבל תובנות. ואם אתה מכין שיעורים עם הילד תתחיל לשאול שאלות, מה אני לא מבין, מה אני יכול לעשות כדי שהוא יאהב את השיעורים? עד שתבין. השאלות ... סוף, אלוהים הוא גם הכלום וגם הכל, כשאני מסביר לך איך ליהנות משטיפת כלים ואיך ליהנות משעורי הבית עם הילד, אני למעשה מסביר לך איך לקחת שכל גדול ממך ולהכניס אותו לתוך המוחין ואיך לקחת שכל קטן ממך ולהכניס ... הנאה. לפעמים הסבל נוצר מהשכל, ולכן כאשר אין שכל גם יכולה להיות הנאה. למשל לשטוף כלים או להתווכח עם הילד אתה יכול ליהנות מזה גם בלי שכל. כי להיות יש זה לא רק יתרון אלא זה גם חיסרון. ואתה ... אתה רוצה להגיע ליש - יותר קיים, אז אתה צריך להפעיל שכל. ואם אתה שוטף כלים או מתווכח עם הילד ולא מוצא שם שום שכל, אז אתה יכול ליהנות מכך שזה גורם לך להרגיש שאתה כלום. זאת אומרת, שכאשר ... הוא חושב שיש לו יכולות והוא לא מבטא אותם. אז אומרים לו, במקום לשטוף כלים, תכין שיעורי בית עם הילד. בו תבטא את היכולות שלך עם הילד, הוא לא רוצה לאמץ את השכל שלו, הוא רוצה פעולות פשוטות. מה שאני רוצה להגיד שהאדם תמיד רוצה את ההפך. אבל אם האדם מבין את העניין, אז אם מבקשים ממנו להכין שיעורי בית עם הילד, הוא ירגיש שיש לו כאן הזדמנות לבטא את היצירתיות שלו, ואם אומרים לו לשטוף כלים, אז הוא ישטוף וירגיש ... את עצמו, אז הוא יגיע למצב שהוא תמיד באותה דבקות, פעם אתה שוטף כלים ופעם אתה מכין שיעורים עם הילד, שניהם שווים, זאת צורה וזאת צורה, שכל ואין שכל זה שתי צורות של אותו הדבר. הדבר הזה שאני מסביר ... מאותה פעולה ליהנות פעמיים ולסבול פעמיים. אם אתה נהנה מההפכים אתה גם סובל מההפכים. למשל כאשר את מלמד את הילד שלך, אתה יכול ליהנות בתהליך משני דברים, גם להפעיל את השכל ולהרגיש את היש, וגם להגיד אני כלום. מאותה ... תהיה רק יש, גם לא תהנה כי אתה מתחיל לסבול מחוויית הצמצום, ולכן זה גם וגם. אתה יודע למה הילד לא רוצה להכין שיעורי בית? אחת הסיבות כי זה גורם לו להיעלם, הוא מרגיש שהוא חסר בחירה חופשית, זה ... משעממים אותו וזאת כמו חוויית מוות / אין, כבר מגיל קטן הוא לא רוצה למות. אז איך מצליחים לגרום לילד להכין שיעורים, אחד - לעניין אותו בשיעורי בית, והשני - שמסבירים לו את הצד של האין, שבחיים הוא צריך ... לשאול עליו שאלות, עד אין סוף. ולפעמים האדם רוצה להיעלם ולא רוצה לשאול כלום. יש שתי מטרות בלימוד עם הילד, האחד שעושים דברים גם כשלא רוצים, ודבר נוסף שצריך לגרום לילד ליהנות מעצם הלימוד עצמו.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חינוך ילדים וחיים טובים - הספר על: ילדים, חרדות של ילדים, גידול ילדים, בעיות בחינוך ילדים בעיתיים, אתגרים בחינוך ילדים, חינוך ילדים, איך לגדל ילדים מאושרים, איך לחנך ילדים, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

הצלחה ושקט נפשי אמיתי - הספר על: חרדות של ילדים, ילדים, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לחנך ילדים, איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
תלות בין הורים לילדים לא רוצה להביא ילדים שיעורי הבית של הילד גידול ילדים רוחניים גישה לחינוך ילדים מה זה טראומת ילדות? ילד ששואל הרבה שאלות ילדים אלימים ילד קטן איך לבנות ביטחון עצמי לילדים? ילד בלי חברים איך לגדל ילדים מחונכים? איך לא לריב עם הילדים? ילדה חרדתית ילד שסובל מחרדות איך לחנך ילד? איך לגרום לילד לא להיות אלים? להיות ילד כאפות אהבה לילדים למה הילדה פחדנית? ענישה בחינוך איך לגרום לילד לא לפחד מכישלון? לגרום לילד לחשוב חיובי ויכוח בין הורים וילדים לגרום לילד לעזוב את הבית איך להתמודד עם ילד מתבגר מתחצף? איך לגרום לילד להיות אחראי? טיפול בהפרעות קשב וריכוז של ילדים ילדים עם בעיות התנהגות קשות חרדת פרידה של ילדים איך לגרום לילד ליהנות? הילדה שומעת קולות בראש להסביר לילד הרגשת שעמום אצל ילדים חזרה על משפטים אצל ילדים הילד מורד למה הילד צועק? להרגיל את הילד לקחת אחריות לגרום לילד להיות אחראי איך לגדל ילדים? איך לבנות ביטחון עצמי אצל ילד? אין לי ילדים הדרכת מורים לילדים אוטיסטים התמודדות עם ילד כועס להגיב כשהילד מקלל הדרכת הורים לילדים שעושים סמים ילדים כראי של ההורים איך להתמודד עם ילדים חצופים? חינוך דתי טיפול בילד איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי של ילדים? אושר בלי ילדים ללמד ילד לחשוב להפוך ילד קטן האם כדאי להביא ילדים? פיתוח החשיבה לילדים אוטיסטים הפרעת אישיות של ילדים בעיות התנהגות של ילדים איך לגרום לילד להרגיש טוב עם סדר ומשמעת? איזה עונש לתת לילד? למה ילדים מפחדים מהקורונה? הילד לא שומע הפרעות נפשיות של ילדים לעזור לילד שאין לו חברים הוא אוהב יותר את הילד איך לא לגרום לילד שלך להיות נכה רגשית? לאהוב פחות את הילד שלך לגדל ילד עצלן למה הורים אוהבים ילדים? ללמד את הילד שלכל דבר יש מחיר ילדה בלי חברות איך לא לגדל ילד רגיש? לגדל ילד לאחריות אישית התקף ניתוק אצל ילדים חינוך חילוני ללמד ילד לשלוט בכעס איך לחנך ילד לאהוב את החיים? איך לא לאהוב את הילד שלך יותר מידי? למה לגרום לילד לשטוף כלים? איך להתמודד עם מרדנות אצל ילדים? הילד לא קם בבוקר ילד שאומר שרוצה למות איך לגרום לילד להיות בוגר? איך להתמודד עם ילד מכה? קושי רגשי אצל ילד למה לגרום לילד לסדר את החדר שלו? לחשוב בצורה ילדותית ילד שמכור למריחואנה התנהגות ילדותית אצל ילדים קשב וריכוז אצל ילדים לעזור לילד לרמות את המורה שלו איך לעזור לילדה פחדנית? לחזק את הביטחון העצמי של הילד לגרום לילד לאהוב משהו ילד ששואל המון שאלות איך לאהוב ילד? ילדים פחדים ילדים עם פחדים למה ילד כועס? נטייה מינית אצל ילדים עוד נושאים ...
האתר Education-of-Children.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול בגידול ילדים, יחסי הורים וילדים, יועץ חינוכי בנושאי ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Education-of-Children.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 29_09_2025 השעה 02:40:26 - wesi25