אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חינוך ילדים, לחנך ילדים, בעיות בגידול ילדים, בעיות אצל ילדים, ייעוץ חינוכי, ילדים מתבגרים, ילדים, איך לעזור לילד בלי בטחון, בעיות בביטחון עצמי עם ילדות בעייתית, ילדים מתבגרים קשיים, מאמן אישי לילד בן, לחץ להביא ילדים, איך לחנך ילד לסבלנות, מאמן קואצר לילד עם הפרעות קשב, התפתחות רגשית אצל ילדים, מדריך אישי, מטפל אישי, טיפול לילדים לבטחון עצמי, ילדים עם דמיונות תחושות של עכבישים, טיפול בהרטבת לילה אצל ילדים, ילד הגדל בפחד, מה עושות תחושות אשמה לילדים, קשיים חברתיים אצל ילדים, חינוך לילדים, איך גורמים לילד לאהוב ללמוד, איך מגלים דיכאון בילדים, טיפול בחרדה אצל ילדים, שיטות חינוך ילדים, עקשנות בעיות התנהגות ילדים, היפראקטיביות אצל ילדים, קיבעון אצל ילדים, בעיות תקשורת אצל ילדים, איך לטפל בילדים עקשנים, התקפי זעם אצל ילדים, השמנת ילדים, חוסר עניין אצל ילדים, ילדים עם פחד קהל, העלאת ביטחון עצמי אצל ילדים, איך לגרום לילד ללמוד, עקשנות אצל ילדים, להרגיל ילד לגן, התנהגות ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ילדים קטניםילדים עם חרדהילדים וחרדותילדים חרדותילדים פחדים וחרדותילדים שכוליםהילדים שלילהביא ילדים לעולםילדים אוטיסטיםילדים מתבגריםילדים מאושריםמביאים ילדים לעולםילדים זה שמחהילדים מפחדיםילדים אלימיםילדים עקשניםלחנך ילדים בצורה נכונהילדים בוגריםאיך לחנך ילדים בצורה נכונההבאת ילדים לעולםחינוך ילדים מתבגריםחינוך ילדים נכוןילדים רגישיםלגדל ילדים מאושריםילדים עם אוטיזםלגדל ילדים חכמיםלחנך ילדים נכוןלמה אנשים מביאים ילדים לעולםרוצה להביא ילדים לעולםלמה מביאים ילדים לעולםחינוך ילדים עקשניםילדים בגיל ההתבגרותילדים אוהביםילדים חכמיםאיך לחנך ילדים נכוןאיך לגדל ילדים חכמיםאיך לגדל ילדים מאושריםאהבת ילדים להוריםהדרכת הורים לילדים עם בעיות התנהגותבשביל הילדים שליגידול ילדים בגיל ההתבגרותילדים חרדתייםילדים להורים גרושיםילדים בעייתייםלמה ילדים מפחדיםשיטות לחינוך ילדים מתבגריםלגדל ילדים טוביםלא להביא ילדים לעולםילדים עם בעיות התנהגות קשות🔍הצג עוד...
להציל את המציל, אלטרואיזם, אגואיזם, הכל עבור עצמך, הכל עבור הסביבה, חינוך ילדים, למה אתה עושה משהו? למי באמת אתה עוזר? למה אתה עוזר לאחרים? רצון לתת, רצון לקבל
2:48להציל את המציל, אלטרואיזם, אגואיזם, הכל עבור עצמך, הכל עבור הסביבה, חינוך ילדים, למה אתה עושה משהו? למי באמת אתה עוזר? למה אתה עוזר לאחרים? רצון לתת, רצון לקבל
... את המציל, אלטרואיזם, אגואיזם, הכל עבור עצמך, הכל עבור הסביבה, חינוך ילדים , למה אתה עושה משהו? למי באמת אתה עוזר? למה אתה עוזר לאחרים? רצון לתת, רצון לקבל למה אתה באמת עוזר לאחרים? אליעד כהן פותח בשאלה ... האם העזרה לאחרים היא בעצם פעולה אגואיסטית? אליעד נותן דוגמה לאדם שעוזר לילד של מישהו, לחבר, לאב של בן זוג, לשכן, או למורה שעוזר לתלמידיו. בכל פעולה כזו, הוא מדגיש, האדם בעצם פועל כדי לעזור לעצמו בלבד. גם כאשר ... היא בעצם אגואיסטית לחלוטין. דוגמה נוספת שהוא נותן היא בנושא חינוך ילדים. כשאתה רוצה לחנך את הילד שלך, אתה עושה זאת, לפי אליעד, לא באמת עבור טובת הילד, אלא משום שההתנהגות השלילית של הילד גורמת לך עצמך להרגיש לא טוב. כלומר, גם כאן המניע האמיתי הוא אגואיסטי, כי הרצון שלך שהילד יהיה טוב הוא רק כדי שאתה עצמך תחוש טוב יותר. האם האנשים סביבך הם רק דמויות בחלום שלך? אליעד לוקח את הדיון לשלב עמוק יותר ושואל: מה אם ...
איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
3:26איך לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר
... לגרום למישהו לקחת אחריות? איך לחנך ילדים להיות בוגרים? איך ללמד ילד לקחת אחריות? איך לא לגרום למישהו להסיר אחריות? איך לגרום למישהו להיות עצמאי? למה לא לעזור למישהו? מתי לא לעזור למישהו? גלגלי עזר למה לפעמים הדרך הכי ... הוא מאבד את המוטיבציה ואת היכולת להתמודד לבד. הוא מביא דוגמה של ילד שמנסים לעזור לו כל הזמן: אם בכל פעם שילד נתקל בבעיה ההורים מתערבים ופותר לו אותה, הילד לא לומד כיצד להתמודד בעצמו. כשהילד יגדל, הוא יהיה חסר יכולת להתמודד עם קשיים, כי הוא התרגל שיש מי שיפתור בשבילו את הבעיות. זו הסיבה שחשוב לתת לילד להתמודד בעצמו, גם במחיר של כישלונות ראשוניים, כדי שהוא יפתח מיומנויות עצמאיות. איך לדעת מתי העזרה מועילה ומתי היא מזיקה? לפי אליעד, חשוב לשים לב מה ... זאת, אדם שנמנע מאחריות, מסתמך על אחרים ולא מתמודד בעצמו, נשאר ילד במובן הרגשי וההתנהגותי. התמודדות עצמאית עם אתגרים מלמדת את האדם מיומנויות חשובות כמו פתרון בעיות, יכולת הסתגלות, והתמודדות עם מצבי לחץ. ככל שהאדם ... הופך למבוגר אחראי ומפותח יותר. לכן, אחת הדרכים הטובות ביותר לחנך ילדים להיות בוגרים ואחראיים היא לאפשר להם להתמודד בעצמם עם אתגרים, ולא לפתור עבורם כל בעיה שהם נתקלים בה. איך תלות באחרים יוצרת בעיות בעתיד? אליעד מסביר ... את העיקרון הזה. גלגלי עזר הם דבר טוב בהתחלה, כי הם מסייעים לילד ללמוד לרכוב. אבל אם לא מורידים אותם בזמן, הילד לעולם לא ילמד לרכוב בצורה עצמאית. כלומר, העזרה הראשונית היא טובה, אך אם היא הופכת לקבועה, היא עלולה לפגוע בהתפתחות העצמאית. זו הסיבה שחשוב להוריד את גלגלי העזר ברגע שהילד מסוגל להתמודד בעצמו. כך גם בכל עזרה אחרת שאנחנו מעניקים - העזרה צריכה להיות זמנית ומכוונת לעידוד העצמאות ולא להנצחת התלות. איך לגרום לילד לקחת אחריות? למה עזרה לפעמים מזיקה? איך מחנכים לעצמאות? מתי לא לעזור לילדים? איך לעזור בלי ליצור תלות? מה הקשר בין אחריות להתבגרות? ...
הדרכת הורים לילדים לא מחונכים, איך לתקן טעויות בחינוך הילדים? איך להתמודד עם חינוך ילדים שגוי? איך לתקן את הטעויות שעשית בחינוך הילדים שלך? איך להתמודד עם ילד שלא קיבל חינוך נכון ושלא חונך בצורה נכונה?
3:32הדרכת הורים לילדים לא מחונכים, איך לתקן טעויות בחינוך הילדים? איך להתמודד עם חינוך ילדים שגוי? איך לתקן את הטעויות שעשית בחינוך הילדים שלך? איך להתמודד עם ילד שלא קיבל חינוך נכון ושלא חונך בצורה נכונה?
... הורים לילדים לא מחונכים, איך לתקן טעויות בחינוך הילדים? איך להתמודד עם חינוך ילדים שגוי? איך לתקן את הטעויות שעשית בחינוך הילדים שלך? איך להתמודד עם ילד שלא קיבל חינוך נכון ושלא חונך בצורה נכונה? מה עושים אם הילד לא קיבל חינוך נכון? כאשר ההורים מבינים כי הילד שלהם לא קיבל את החינוך הראוי או חונך בצורה שגויה, עולה השאלה כיצד לתקן את המצב. אליעד כהן מדגיש שאין ... ללמוד, להמשיך ולהתמיד עד להשגת השינוי הרצוי. באותו האופן, גם כאשר הילד גדל בצורה שאינה נכונה, התיקון נעשה בהדרגה, בצורה איטית וסבלנית. איך לתקן טעויות שנעשו בעבר בחינוך הילדים? אליעד מסביר שכאשר ההורה שם לב שהילד שלו התעצב או גדל בצורה לא טובה, ראשית עליו להכיר בעובדה שהדבר כבר התרחש, ואין טעם להתייאש או להיכנס ... מדורג, כמו אימון גופני או למידת שפה חדשה, שלב אחר שלב. מה עושים עם ילד שמפונק מדי או מפגין כפיות טובה? כאשר ילד גדל בסביבה בה קיבל הכל בלי מאמץ או דרישה כלשהי, וכתוצאה מכך הפך למפונק או לכפוי טובה, אליעד ממליץ להורים להכיר בכך שהבעיה היא שהם עצמם פינקו את הילד יתר על המידה, אולי מתוך רצון להעניק לו חום ואהבה. עכשיו, כשההורים רוצים לתקן את התוצאה, הם צריכים ... גם כאן אין פתרון קסם. הפתרון הוא להפסיק לתת הכל ללא דרישה, וללמד את הילד להתאמץ קצת יותר. ההורה חייב להתחיל לדרוש מהילד לבצע משימות מסוימות או לקחת אחריות על פעולות מסוימות, גם אם זה קשה בהתחלה. מדובר בתהליך מתמשך שדורש הרבה סבלנות ואורך רוח. איך לעודד ילד לשנות הרגלים ולהתאמץ? אליעד כהן מציע להורים להתחיל לשוחח עם הילד, לתהות איתו יחד, לשאול אותו שאלות שמגרות את המחשבה וההתבוננות העצמית, כך שהילד יתחיל להבין בעצמו את הצורך בשינוי. הדגש הוא לא להכריח את הילד, אלא לנהל איתו דיאלוג מתמשך, סבלני ומעמיק. ההורה יכול לשאול שאלות שמובילות את הילד לחשוב בעצמו על תוצאות ההתנהגות שלו, על המניעים ועל ההשלכות של מעשיו. הדרך היא לגרום לילד להבין בהדרגה שכדי לקבל יותר, הוא צריך להתאמץ ולהשקיע יותר. כיצד לשנות את הגישה של הילד להורים ולסביבה? ילדים לעיתים מפגינים כעס או כפיות טובה כלפי הוריהם, במיוחד אם הם רגילים לקבל הכל בלי שום מאמץ מצדם. ... אליעד מסביר, ההורים צריכים לשנות את האופן שבו הם מגיבים להתנהגות הילד. עליהם ללמד אותו בהדרגה שהוא צריך להתאמץ ולתת משהו בתמורה כדי לקבל את מבוקשו. לדוגמה, אם ילד התרגל לקבל את כל מה שהוא מבקש בלי שום תנאי, ההורים יכולים להתחיל להציב תנאים ברורים יותר לקבלת פרסים או פינוקים, ולסייע לילד להבין שדברים לא מגיעים ללא מאמץ או ללא נתינה מצדו. האם קיימת נוסחה ברורה לתיקון טעויות בחינוך? אליעד מדגיש שאין נוסחה חד - משמעית לתיקון טעויות בחינוך. כל ילד הוא אינדיבידואל, ולכל משפחה יש את המאפיינים שלה. המפתח האמיתי, לדבריו, הוא הגישה ההדרגתית והסבלנית. ההורים צריכים לעבוד על עצמם ועל הילד, ליצור שיחות משמעותיות, להימנע מלחצים מיותרים, ולזכור שכל שיפור קטן הוא חלק מההתקדמות הגדולה. איך לתקן טעויות בחינוך? איך מתמודדים עם ילד לא מחונך? מה עושים כשהילד מפונק מדי? כיצד לתקן חינוך שגוי ל
איך זוגיות צריכה להיות? זוגיות טובה ובריאה, זוגיות מונוגמית או זוגיות פתוחה, לעבור לגור ביחד, האם להביא ילדים? האם להתחתן? מה חשוב בזוגיות? זוגיות מוצלחת, זוגיות מושלמת, זוגיות מאושרת, מחויבות בזוגיות, זוגיות ללא מחויבות
איך זוגיות צריכה להיות? זוגיות טובה ובריאה, זוגיות מונוגמית או זוגיות פתוחה, לעבור לגור ביחד, האם להביא ילדים? האם להתחתן? מה חשוב בזוגיות? זוגיות מוצלחת, זוגיות מושלמת, זוגיות מאושרת, מחויבות בזוגיות, זוגיות ללא מחויבות
... זוגיות צריכה להיות? זוגיות טובה ובריאה, זוגיות מונוגמית או זוגיות פתוחה, לעבור לגור ביחד, האם להביא ילדים? האם להתחתן? מה חשוב בזוגיות? זוגיות מוצלחת, זוגיות מושלמת, זוגיות מאושרת, מחויבות בזוגיות, זוגיות ללא מחויבות האם זוגיות מונוגמית עדיפה על ... ואידיאלית. מתי זוגיות הופכת לעסקה גרועה? זוגיות הופכת לעסקה גרועה כאשר אדם מתחייב אליה מתוך אילוץ ולא מתוך רצון חופשי ואמיתי. לדוגמה, אנשים שמתחתנים כי הגיע הזמן או מביאים ילדים כי צריך ולא מתוך אהבה אמיתית ורצון משותף, נכנסים לעסקה גרועה. דוגמה נוספת היא זוגיות שבה אחד הצדדים דורש נאמנות ומחויבות בגלל פחד מבגידה, ובכך ...
מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
מיסטיקה וסכיזופרניה, חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע
... חרדות מיסטיות, פחדים ומיסטיקה, הפרעות נפשיות ומיסטיקה, פחד מעין הרע, פחד משדים, פחד ממלאכים, פחד מכישופים, פחד ממאגיה שחורה, פחד מרוחות רעות, פחדים של ילדים, ללמוד מדע, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, לימודי מדע איך מתמודדים עם חרדות והפרעות נפשיות שמקורן ... מסביר שככל שאדם ילמד יותר מדעים כמו פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, אסטרונומיה וכדומה, החרדות המיסטיות שלו ייחלשו וייעלמו באופן אוטומטי. הוא מביא דוגמה פשוטה של ילד שסובל מפחדים של רוחות רעות, שדים, או פחד מעין הרע. ברגע שהילד הזה ייחשף לתכנים מדעיים, כמו סרטוני מדע לילדים, הסברים על איך העולם עובד מבחינה מדעית, איך פועלים חוקי הטבע ואיך נוצרים דברים בעולם, הוא יהפוך ... לאיכות חייהם. איך להתמודד עם פחדים מיסטיים? טיפול בהפרעות נפשיות באמצעות לימודי מדע האם מדע יכול להפחית סכיזופרניה? מה ההבדל בין מדע למיסטיקה? איך ללמד ילדים מדע כדי להפחית פחדים? מיסטיקה וסכיזופרניה חרדות מיסטיות והטיפול בהן ...
אימון אישי / טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים / מפלצת מתחת למיטה
... אישי טיפול בחרדות ופחדים - פחדים אצל ילדים מפלצת מתחת למיטה ובו יתבארו שתי גישות שונות ומנוגדות, לטיפול ואימון אישי בחרדות ופחדים. והגישה הראשונה אומרת, שאסור ... שהמאמן האישי, דווקא כן צריך להזדהות עם הפחד והחרדה של המטופל, כי רק כך הוא יכול לעזור לו. כגון לדוגמה, ילד שמפחד ממפלצת שיש מתחת למיטה שלו. שהאפשרות הראשונה היא, שההורה לא יזדהה עם הפחד של הילד. וישלול מכל וכל את קיומה של המפלצת מתחת למיטה של הילד. וינסה לגרום לילד להבין שאין מפלצת מתחת למיטה, וינסה לגרום לילד , לא לפחד מכך שיש מפלצת מתחת למיטה, על ידי זה שהוא ישכנע אותו שאין מפלצת מתחת למיטה. זאת הגישה הראשונה. והגישה השנייה היא, שההורה צריך, כן להזדהות עם הפחד של הילד מהמפלצת. כגון לדוגמה לומר לילד, שהם יעשו דברים, כדי שהמפלצת לא תפגע בילד. והגישה הזאת אומרת, לא לשלול את הפחד של הילד על ידי שלילת קיומה של המפלצת, אלא לשלול את הפחד של הילד, על ידי זה שהוא יבין, שהוא לא צריך לפחד מהמפלצת. וזאת הגישה השנייה. ולפי הגישה השנייה, אם מביעים הזדהות עם הפוביה של הילד, הרי שבעצם גורמים לילד להשתכנע, שבאמת יש מפלצת מתחת למיטה שלו. כי אם באמת אין שום מפלצת, אז למה מזדהים עם הקיום של המפלצת ומחפשים עצות איך להתמודד ... להזדהות בשום פנים ואופן, עם הפחד של האדם. וכאשר האדם מפחד, צריך לעקור את הפחד בשורשו. כגון לדוגמה, שאם הילד מפחד ממפלצת מתחת למיטה שלו, אסור להזדהות בשום פנים ואופן, עם הרעיון ועם האפשרות שאולי יש מפלצת מתחת למיטה של הילד. כי אם מזדהים עם האפשרות הזאת, זה מחזק אצל הילד את המחשבה, שאולי באמת יש מפלצת מתחת למיטה שלו. ומה שכן צריך לעשות, זה לשלול מכל וכל אצל הילד, את המחשבה שלו, שאולי יש מתחת למיטה שלו מפלצת. ואם הילד לא מבין שאין מפלצת מתחת למיטה שלו, צריך לעשות את הכל רק בכיוון של הסברה ושכנוע, לשכנע את הילד, שאין שום מפלצת מתחת למיטה שלו. ובשום פנים ואופן לא להסכים אפילו לא לרגע אחד, עם האפשרות שיש מפלצת מתחת למיטה שלו. ואם האדם ... (כי מבחינה אובייקטיבית, אין טוב ורע, ואין טעם לפחד משום דבר כלשהו). ובמאמר מוסגר נאמר, שיש התמודדות עם ילד שמפחד מכך שבפועל יש עכשיו מפלצת מתחת למיטה שלו, ויש ילד שמפחד מכך שאולי תהיה מפלצת מתחת למיטה שלו. והרבה יותר קל לשכנע את האדם, שאין עכשיו מפלצת מתחת למיטה שלו, מאשר לשכנע את ... הזאת, היא שכל מאוד מאוד גדול. שהיא מצריכה מהאדם לחשוב את ההפך הגמור, של שורש הפחד שלו. כגון לדוגמה, שהילד לא מסוגל להכיל את המחשבה שאומרת, שגם אם תהיה מפלצת מתחת למיטה שלו, וגם אם היא תפגע בו, עדיין הוא לא צריך לחשוב שזה רע, ולא ... שאומרת שכן צריך ואפשר להזדהות עם הפחד של האדם, אבל לנסות לרכך ולהקטין את הפחד של האדם. כגון לדוגמה, הילד שמפחד מהמפלצת. שאם ננסה לשכנע את הילד, שאפילו לא יכולה להיות מפלצת מתחת למיטה שלו, לא בטוח שהילד יצליח להשתכנע בכך. ושאם ננסה לשכנע את הילד, שגם אם המפלצת תפגע בו, עדיין הוא לא צריך לפחד מכך, לא בטוח שנצליח לשכנע את הילד בכך (בעיקר כי ההורה שלו עצמו, לא ממש משוכנע בכך). ולכן, כן צריך להזדהות עם הפחד של האדם קצת. כי לא תמיד הוא מסוגל להכיל את ... עם הטוב והרע היחסיים. והשיטה הטובה ביותר היא, להראות לאדם את כל הצדדים. לדוגמה, שצריך לנסות להרגיע את הילד, גם על ידי זה שמנסים להסביר לו שאין מפלצת, ושגם אם תהיה מפלצת, עדיין הוא לא צריך לפחד ממנה, ושגם אם יש מפלצת, עדיין אפשר ...
הורים שכולים, להתמודד עם מוות, להתמודד עם אובדן, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם מוות, התמודדות עם אבל, מוות ילדים, חיים ומוות, משמעות החיים, התאבדויות, ליהנות מהסבל
הורים שכולים, להתמודד עם מוות, להתמודד עם אובדן, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם מוות, התמודדות עם אבל, מוות ילדים, חיים ומוות, משמעות החיים, התאבדויות, ליהנות מהסבל
... שכולים, להתמודד עם מוות, להתמודד עם אובדן, התמודדות עם אובדן, התמודדות עם מוות, התמודדות עם אבל, מוות ילדים, חיים ומוות, משמעות החיים, התאבדויות, ליהנות מהסבל איך אפשר ליהנות מהסבל של אובדן ילד? כאשר אדם מתמודד עם אובדן של ילד, באופן טבעי הוא חווה כאב וסבל קשים. לפי הגישה של אליעד כהן, עצם הכאב אינו טמון בעובדת המוות עצמה, אלא בפירוש שהאדם מעניק לאותה עובדה. ... לעובדה משמעות שלילית ומכאן נובע סבלו. הדוגמה הראשונה היא של אב שכול שמאבד את בנו במלחמה או באסון כלשהו. אליעד מסביר כי האדם צריך להבין תחילה כי הסיבה לסבל שלו אינה מות הילד עצמו. מות הילד הוא עובדה, והעובדה לכשעצמה איננה דבר טוב או רע. הבעיה היא בכך שהאדם מפרש את מות הילד כאירוע שלילי בלבד. הוא מסביר שהסבל נובע לא מעצם האובדן, אלא מכך שנלקחה מאותו אדם הנאה מסוימת שהילד סיפק לו. במילים אחרות, האדם הוא זה שהתרגל לקבל מהילד תחושות של משמעות, אושר, סיבה לקום בבוקר. כשאותה הנאה, אותה תחושת משמעות, נלקחת ממנו - הוא סובל. כדי להמחיש את הנקודה, אליעד מסביר שאם האדם ... נותן דוגמה של אנשים שהתרגלו כל כך לכאב, שכאשר אין להם כאב הם מתחילים לסבול מהיעדר הכאב, וכדי לחוות משמעות או עניין בחיים הם אפילו יוצרים לעצמם כאב מלאכותי. מדוע האהבה לילד יוצרת סבל בעת אובדנו? אליעד כהן מדגיש את נקודת האגואיזם שבקשר האנושי. הוא טוען שבמקרה של אובדן ילד, האב סובל כי הילד סיפק לו תחושה של חשיבות, משמעות, סיבה לחיים. האהבה לילד היא למעשה גם תלות רגשית: כשאדם אוהב משהו בצורה חזקה מאוד ומפיק מכך תועלת רגשית משמעותית, הרי שברגע שאותו דבר יילקח ממנו, הוא יחווה סבל חזק ... בתוך העולם של נפרדות ולחוש רגשות עזים, אך בליבו תמיד יהיה מסוגל לזכור שבפרספקטיבה של אחדות, הכל תמיד שווה וכל סבל או הנאה הם בסך הכל פרשנויות אישיות. איך להתמודד עם אובדן ילד? האם אפשר ליהנות מהסבל? משמעות החיים לאחר אובדן איך להפסיק לסבול ממות ילד? הבדל בין עובדה לפירוש פרספקטיבה של אחדות מול נפרדות למה אהבה יוצרת סבל? ...
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
... עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, עי החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים איך לשכנע את ההורים? מניפולציות לשכנע אנשים דיבייטינג לשתול מחשבות וכאן ... לא לגיטימית ולא מוצדקת. ועל ידי זה האדם מרגיש התנגדות כלפי מה שהוא עושה. משום שנראה לו שהוא עושה את מעשיו, בגלל סיבה שהוא חושב שהיא שגויה. כגון לדוגמה מתחום חינוך הילדים, ילד שמבקש מאבא שלו לקנות לו איזה דבר כלשהו. והאבא מסיבות מוצדקות כאלו ואחרות, לא רוצה לקנות את הדבר לילד. שאז הילד עושה מניפולציה על אבא שלו, ואומר לאבא שלו אתה לא רוצה לקנות לי, כי אתה לא אוהב אותי. וזאת בעצם המניפולציה שהצגנו כאן. שבה הילד מנסה לשכנע את אבא שלו, שהסיבה שבגללה הוא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, היא לא בגלל שהוא אוהב אותו ורוצה לשמור עליו מדבר רע כזה או אחר, אלא בגלל שהוא לא אוהב אותו, ובגלל אולי שהוא אפילו שונא אותו את הילד. ושבגלל זה הוא לא רוצה לקנות לילד את מה שהילד מבקש שיקנו לו. והילד בעצם לוקח את התוצאה, שהיא שהאבא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר. והילד מחליף את הסיבה לכך שהאבא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, בסיבה רעה שאיתה האבא לא ירצה להזדהות. שהיא בעצם הסיבה של חוסר אהבה כלפי הילד. כי ההורה לא מוכן ולא רוצה שהילד שלו יחשוב שהוא לא אוהב אותו שונא אותו וכיוב. ובדכ ברגע שהילד מצליח לגרום למצב להראות, כאילו באמת הסיבה להתנהגות של ההורה, היא סיבה רעה שגם ההורה עצמו מתכחש אליה, על ידי זה הוא גורם להורה לעשות את מה שהוא רוצה. ועוד אחדד, כי בדכ תמיד יש שמץ של אמת, בכל טענה שהיא. זא כאשר הילד אומר לדוגמה להורה שלו, שהוא לא רוצה לקנות לו את הדבר, בגלל שהוא לא אוהב אותו, תמיד ובכל מקרה יש שמץ של אמת בטענה הזאת. כי אף אחד לא אוהב אף אחד אחר בלב שלם. וההורה מדחיק בתת המודע שלו, את זה שהוא לא אוהב בלב שלם את הילד שלו, וההורה לא מספיק אוהב את עצמו, בגלל שהוא יודע שהוא לא באמת אוהב את הילד שלו, בלי שום תנאים וכיוב. ואז הילד מנגן על המצפון של ההורה, על ידי זה שהוא מזכיר להורה, את מה שההורה לא רוצה ... לפעמים זה פשוט גורם לאדם לקבל את אותה הסיבה הרעה, והוא מתחיל לקבל אותה כלגיטימית, כדי להגן על עצמו. כגון לדוגמה, שיש סיבה מאוד חזקה ומוצדקת, לכך שההורה לא רוצה לקנות לילד שלו דבר כלשהו. והילד שמנסה לגרום להורה שלו לחשוב שהוא לא רוצה לקנות לו את הדבר, בגלל חוסר אהבה כלפיו, בכך לפעמים הילד משיג בדיוק את התוצאה ההפוכה. דהיינו, הסיבה האמיתית לכך שההורה לא רוצה לקנות את הדבר, היא ככ חזקה, עד כדי כך, שגם אם ההורה משתכנע בכך שזה שהוא לא רוכש את הדבר לילד, שזה מבטא חוסר אהבה כלפי הילד, הרי שבגלל שהסיבה האמיתית היא ככ חזקה, אז זה בעצם גורם להורה לקבל את זה שהוא לא אוהב את הילד שלו. וזה בעצם מתרחש, כי התודעה של ההורה מנסה להגן על עצמה, מתחושת הרע שההורה מרגיש מכך שהוא לא אוהב את הילד שלו. זא שבדכ אם ההורה חושב שהפעולה שלו מבטאת חוסר אהבה כלפי הילד, אז בדכ המחשבה הזאת גורמת לו להרגיש רע, והוא ימנע מלעשות את אותה הפעולה. אבל אם ההורה מרגיש שהוא מוכרח לעשות את אותו הדבר בכל מקרה, אז לפעמים כדי לא להרגיש רע מכך שהוא חושב שהוא בעצם מבטא חוסר אהבה כלפי הילד שלו, הוא פשוט ייתן לגיטימציה, לכך שהוא לא אוהב את הילד שלו. גם אם באמת הוא דווקא כן אוהב את הילד שלו. והמסר הוא, שלפעמים ברגע שמחליפים לאדם את הסיבה שלו, בסיבה אחרת שהיא ... מאוד לא רוצה שהם יחשבו שהוא פועל מכוח סיבה רעה. ואז כאשר גורמים לו לחשוב, שאנשים אחרים חושבים שהוא פועל מכוח אותה הסיבה הרעה, אז ממילא הוא נלחץ עוד יותר. כמו לדוגמה הילד שאומר להורה שלו, כל המשפחה יודעת, שאתה לא אוהב אותי, ושבגלל זה אתה לא קונה ...
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, מגשר משפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות עם ילדים, מריבות במשפחה, אימהות, אהבת אם לבנה, אהבת אם לילדיה, אימון משפחתי, יעוץ משפחתי, בעיות עם ההורים
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, מגשר משפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות עם ילדים, מריבות במשפחה, אימהות, אהבת אם לבנה, אהבת אם לילדיה, אימון משפחתי, יעוץ משפחתי, בעיות עם ההורים
... מגשר משפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות עם ילדים, מריבות במשפחה, אימהות, אהבת אם לבנה, אהבת אם לילדיה, אימון משפחתי, יעוץ משפחתי, בעיות עם ההורים למה הורים וילדים רבים כל הזמן? הסיבה המרכזית שבגללה יש מריבות בין הורים לילדים, ובפרט במקרה של אימהות וילדים, נעוצה בצורך של כל צד להאשים את הצד השני בחוסר שביעות הרצון הפנימית שלו מעצמו. כאשר אדם מרגיש לא טוב עם עצמו, הוא ... שקרוב אליו, כמו אמא, אבא או ילד. אליעד מסביר שאם אדם נמצא לבד במדבר ואין לו את מי להאשים, הוא יאלץ להאשים רק את עצמו. לעומת זאת, כשיש מישהו אחר בקרבתו, כמו אמא או ילד, טבעי ונוח יותר להפנות את האשמה כלפי אותו אדם. האם אנחנו באמת רבים על מה שנראה לנו? לפי אליעד, לרוב הסיבות שאנחנו ... על נושאים קטנים כמו למה הילד לא סידר או למה האמא לא הכינה משהו, הן רק סימפטומים לתסכול פנימי עמוק יותר. אליעד אומר שהצעד הראשון לפתרון הוא להבין את ... האמיתי לבעיות בין הורים וילדים? הפתרון שהציע אליעד הוא תיאום ציפיות. המריבות בין ההורים לילדים נובעות מכך שלכל אחד יש ציפיות שונות. לדוגמה, ילד מצפה מאמו שתאהב אותו בלי תנאים, אך האם לא תמיד יכולה לעמוד בציפייה הזאת באופן מושלם. כך נוצר מצב שהילד מאשים את האם שאינה אוהבת אותו מספיק, והאם מרגישה תסכול שהילד אינו מעריך את מה שהיא כן נותנת. אליעד מדגיש ששני הצדדים צריכים לשבת ולברר בכנות את הציפיות האמיתיות שלהם זה מזה. האם באמת קיימת אהבה ללא תנאים בין אם לילדיה? אליעד מעלה את הטענה שהילד רוצה לקבל אהבה ללא תנאים כי הוא בעצמו לא מצליח לאהוב את עצמו ללא תנאים. הוא מסביר שהאם חושבת שהיא אוהבת ללא תנאים, אך הבן ... קשה להוכיח אהבה בין הורה לילד? אחת הבעיות המרכזיות ביחסי הורים וילדים היא חוסר היכולת להוכיח אהבה. אליעד מבהיר שאין דרך אמיתית להוכיח שאתה אוהב מישהו. הילד יכול תמיד לטעון שלא אוהבים אותו מספיק, ויהיו לו תמיד הוכחות לכך. האם מנגד יכולה תמיד לטעון שכן, והמריבה לא תסתיים. אליעד ... האם הורים צריכים לאהוב את ילדיהם ללא תנאים? אליעד מדגיש שלאהוב ללא תנאים הוא רעיון שלא באמת ניתן לממש אותו באופן מלא. הוא מסביר שאמא כן אוהבת את ילדה ללא תנאים במובן מסוים, אך לא באופן מוחלט. מצד אחד, אמא מוכנה לקבל את הילד עם חסרונות רבים שלא הייתה מקבלת מאף אחד אחר, ומצד שני, היא לא יכולה לתת לו בדיוק את מה שהוא רוצה תמיד. זה המתח שיוצר את ... לא אוהבת אותו ללא תנאים. הילד עצמו צריך להבין שגם הוא לא אוהב את עצמו ללא תנאים, ולכן הוא מפנה את הציפייה הזאת אל אמו. איך לעשות תיאום ציפיות בין הורים לילדים? אליעד מציע פתרון מעשי: לשבת יחד ולברר מה הציפיות של כל אחד מהצדדים. לא להתמקד בפרטים הקטנים, אלא בדברים העמוקים ... שורש התסכול ביחסי הורים וילדים לפי אליעד? שורש התסכול נעוץ בכך שהאדם לא שלם עם עצמו. הילד מצפה מאמו לקבל אותו ללא תנאים כי הוא לא מקבל את עצמו כך. האם מאוכזבת מהבן כי היא לא שלמה עם עצמה ולא חושבת שהיא אמא טובה ... מה הקשר בין יחסי הורים וילדים לתפיסת המציאות? אליעד קושר את העניין לתפיסת המציאות כולה. האדם מתלונן על המציאות כפי שהבן מתלונן על אמו, וכפי שהאם ... איך לפתור מריבות בין הורים לילדים? מהו גישור משפחתי? האם הורה חייב לאהוב את ילדיו ללא תנאים? למה יש מריבות במשפחה? מהו תיאום ציפיות במשפחה? איך לשפר את יחסי ההורים והילדים? ...
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
... מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית איך ליהנות מכל פעולה, אפילו משטיפת כלים? כדי ליהנות מכל פעולה בחיים, גם אלו הנראות לנו שגרתיות ומשעממות, כמו שטיפת כלים, קיפול כביסה או הכנת שיעורי בית עם הילד, אליעד מסביר שיש לראות בכל פעולה הזדמנות להפיק תועלת או הנאה בשתי דרכים מרכזיות. הדרך הראשונה היא להפיק תועלת מהפעולה, ותועלת מוגדרת כמילוי הרצון שלך. ... בקיר) אתה מרגיש כמו מת, חסר חיים לחלוטין, כי אין שום עניין בפעולה. כשיש יותר מדי שכל (כמו להכין שיעורי בית עם ילד שמתנגד ומתווכח), אתה יכול להרגיש תסכול, כי השכל גדול מדי מכדי להכילו בנוחות, והוא הופך לקונפליקט. האידיאל הוא למצוא נקודת איזון, שבה השכל לא גדול ... מדי (כמו שטיפת כלים), אפשר להוסיף לה שאלות מחשבתיות כדי להפוך אותה למעניינת. אם פעולה מורכבת מדי (כמו ויכוח עם ילד על שיעורי בית), אפשר לפשט אותה ולנסות להבין את הדברים באופן בסיסי יותר כדי להפחית את הקונפליקט. איך אפשר ליהנות גם מהחוויה של להיות כלום? כשאינך ... באחדות מוחלטת עם המציאות כפי שהיא. גם זו סוג של הנאה עמוקה, כי היא מאפשרת מנוחה נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים כי זה פוגע בתחושת העצמאות והבחירה שלו - מבחינתו זה סוג של השפלה או אובדן של תחושת קיום (להיות אין). לכן, הדרך היא להסביר לילד שיש בחיים ערך גם לדברים שהוא לא רוצה לעשות. מצד אחד, להראות לילד איך למצוא עניין בשיעורי הבית, באמצעות שאלות מעוררות מחשבה ויצירתיות שיגרמו לו ליהנות מהשכל שבמשימות. מצד שני, ללמד אותו לקבל גם מצבים שבהם הוא מרגיש ... מאוד פשוטות על ידי התבוננות יצירתית, וגם מפעולות מורכבות על ידי פישוט או שחרור. איך ליהנות משטיפת כלים? למה הילד לא רוצה לעשות שיעורי בית? איך ליהנות משיחה עם בת הזוג? איך ליהנות מפעולות משעממות? מה הקשר בין שכל לבין הנאה? למה אני משתעמם כל כך מהר? שאלה: איך אפשר ליהנות מכל רגע - בעבודות הבית, בשיעורי בית עם ילד ושיחה עם האישה? אליעד: יש כאן שלושה דברים, אז נדבר עליהם בצורה מופשטת. אתה למעשה רוצה ליהנות מהם או להפיק תועלת. אז נשאל איך אפשר ליהנות ממשהו ... בכך שקבל משכורת. והיא יותר מועילה לו ממזיקה, כי אחרת לא היה עובד. מה יותר קל לך, לשפשף את הריצפה או ללמוד עם הילד? שאלה: ללמוד עם הילד. אליעד: למה? כל פעולה יכולה להביא לך תועלת ונזק בשתי דרכים. בתחושה - שתי המילים הבסיסיות שהכי קיימות אצלנו זה יש ואין, או שיש או שאין. כול פעולה שאתה ... חיות במחשבה שאומרת, אני לא רוצה לשפשף את הרצפה? מה שאני רוצה להגיד בעצם, שלשפשף רצפה או לעשות שיעורי בית עם הילד - זה בעצם משחק של מחשבות. מה זה אומר? שכול החיים האלה זה משחק של מחשבות, לפעמים אתה חושב על דבר אחד ולפעמים על דבר אחר. הסבל מגיע, כאשר אתה לא אוהב את ... את אותה מחשבה שעה שלמה. יש מחשבה שאתה לא אוהב אותה, ואתה צריך לחשוב אותה שעה שלמה. לדוגמה, שאתה צריך לשכנע את הילד שלך לעשות משהו, ואתה לא אוהב את המחשבה הזאת אפילו לרגע אחד, למה? כי יש בה קונפליקט. ואם אתה צריך לחשוב מחשבה שעה שלמה שיש בה קונפליקט, אז ברור שלא תרגיש ... מבין אותו, וזה שאתה לא מבין אותו, אז אתה משתעמם ממנו. זה אומר, שלשטוף כלים לא מעניין אותך, כי אין שם שכל, ולגרום לילד להכין שיעורי בית, זה משעמם אותך כי יש שם יותר מדי שכל, יש שם שכל כל כך גדול שאתה לא מבין מה לחשוב, ולכן כבר לא חושב ואז זה משעמם אותך. אך האיזון הוא, להצליח שאת הדבר הקשה להפוך לקל, שזה אומר שלנסות לחשוב איך לגרום לילד להכין שיעורים ובאותו כוח למצוא שכל בשטיפת כלים. כאשר אתה מגדיל את היכולת השכלית שלך, את האין שכל אתה יכול להפוך ליש שכל, כמו שבשטיפת כלים אתה יכול למצוא שכל חדש. ומהלימוד עם הילד אתה יכול להפוך את היש שכל לאין שכל, יש שם שכל מאוד גדול ואתה יכול לצמצם אותו כדי שתוכל להכיל אותו. מה שאני מסביר לך כאן מתאים לכל המצבים בחיים. מה זה ... מזה משהו חדש. להתחיל לשאול הרבה שאלות על הכלים ועל מה שאתה רואה מולך. ואז תקבל תובנות. ואם אתה מכין שיעורים עם הילד תתחיל לשאול שאלות, מה אני לא מבין, מה אני יכול לעשות כדי שהוא יאהב את השיעורים? עד שתבין. השאלות שאתה שואל על השכל הפשוט והשאלות שאתה שואל על השכל ... להשיג את האין סוף, אלוהים הוא גם הכלום וגם הכל, כשאני מסביר לך איך ליהנות משטיפת כלים ואיך ליהנות משעורי הבית עם הילד, אני למעשה מסביר לך איך לקחת שכל גדול ממך ולהכניס אותו לתוך המוחין ואיך לקחת שכל קטן ממך ולהכניס אותו לתוך המוחין, כי אלוהים זה המקיף, הוא גם בקצוות וגם ... כלום זאת הנאה. לפעמים הסבל נוצר מהשכל, ולכן כאשר אין שכל גם יכולה להיות הנאה. למשל לשטוף כלים או להתווכח עם הילד אתה יכול ליהנות מזה גם בלי שכל. כי להיות יש זה לא רק יתרון אלא זה גם חיסרון. ואתה יכול ליהנות מזה שאתה אין. שזה אומר שגם להיות אין זאת הנאה. כול השאלה ... לאין - אני פחות קיים. אם אתה רוצה להגיע ליש - יותר קיים, אז אתה צריך להפעיל שכל. ואם אתה שוטף כלים או מתווכח עם הילד ולא מוצא שם שום שכל, אז אתה יכול ליהנות מכך שזה גורם לך להרגיש שאתה כלום. זאת אומרת, שכאשר את עושה משהו, ואתה לא מצליח ליהנות ממנו, אתה יכול ליהנות מזה ... הוא מרגיש מושפל, כי הוא חושב שיש לו יכולות והוא לא מבטא אותם. אז אומרים לו, במקום לשטוף כלים, תכין שיעורי בית עם הילד. בו תבטא את היכולות שלך עם הילד, הוא לא רוצה לאמץ את השכל שלו, הוא רוצה פעולות פשוטות. מה שאני רוצה להגיד שהאדם תמיד רוצה את ההפך. אבל אם האדם מבין את העניין, אז אם מבקשים ממנו להכין שיעורי בית עם הילד, הוא ירגיש שיש לו כאן הזדמנות לבטא את היצירתיות שלו, ואם אומרים לו לשטוף כלים, אז הוא ישטוף וירגיש שהוא נהנה ממנוחה, זה כמו שינה, לא צריך לאמץ את השכל. אם האדם באמת יבין את עצמו, אז הוא יגיע למצב שהוא תמיד באותה דבקות, פעם אתה שוטף כלים ופעם אתה מכין שיעורים עם הילד, שניהם שווים, זאת צורה וזאת צורה, שכל ואין שכל זה שתי צורות של אותו הדבר. הדבר הזה שאני מסביר לך הוא מאוד עמוק, ומתאים לכל התהליכים של הטוב והרע. כי דבר ... אתה יכול מאותה פעולה ליהנות פעמיים ולסבול פעמיים. אם אתה נהנה מההפכים אתה גם סובל מההפכים. למשל כאשר את מלמד את הילד שלך, אתה יכול ליהנות בתהליך משני דברים, גם להפעיל את השכל ולהרגיש את היש, וגם להגיד אני כלום. מאותה פעולה עצמה אתה יכול ליהנות משני רבדים. כשאני מדבר ... לא תהנה מזה יותר, ואם תהיה רק יש, גם לא תהנה כי אתה מתחיל לסבול מחוויית הצמצום, ולכן זה גם וגם. אתה יודע למה הילד לא רוצה להכין שיעורי בית? אחת הסיבות כי זה גורם לו להיעלם, הוא מרגיש שהוא חסר בחירה חופשית, זה משפיל אותו ופוגע לו באגו ובכבוד שלו. הוא רוצה להרגיש יש, ... רוצה ליצור, והשיעורים משעממים אותו וזאת כמו חוויית מוות אין, כבר מגיל קטן הוא לא רוצה למות. אז איך מצליחים לגרום לילד להכין שיעורים, אחד - לעניין אותו בשיעורי בית, והשני - שמסבירים לו את הצד של האין, שבחיים הוא צריך ללמוד לעשות גם דברים שהוא לא רוצה, למה? כי אם הוא יעשה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חינוך ילדים וחיים טובים - הספר על: ילדים, בעיות בחינוך ילדים בעיתיים, אתגרים בחינוך ילדים, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, חרדות של ילדים, חינוך ילדים, גידול ילדים, איך לחנך ילדים, איך לגדל ילדים מאושרים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

הצלחה ושקט נפשי אמיתי - הספר על: גידול ילדים, ילדים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בעיות בחינוך ילדים בעיתיים, למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Education-of-Children.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ חינוכי, קאוצינג, יועץ משפחתי בתחום ילדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Education-of-Children.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 13_08_2025 השעה 23:29:07 - wesi25