אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חינוך ילדים, לחנך ילדים, בעיות בגידול ילדים, בעיות אצל ילדים, ייעוץ חינוכי, ילדים מתבגרים, ילד, ילדים בטיפול רגשי, בעיות ילדים רצון למות, ייעוץ לחינוך ילדים מתבגרים, הילד מפחד לגשת למבחן, גמגום אצל ילדים, ביעותי לילה אצל ילדים, חשיבה מופשטת של ילדים, מאמן אישי לילד בן, איך לעזור לילד בלי בטחון, בעיות זיכרון אצל ילדים, ייעוץ אישי, איך לחנך ילדים בני שלוש, חינוך ילד עקשן, חינוך נכון לילד, בעיות תקשורת אצל ילדים, ביטחון עצמי אצל ילדים, עיצוב התנהגות אצל ילדים, טיפים להרגעת ילדים מפוחדים, חרדה חברתית של ילדים, תרגילים בדמיון מודרך עם ילדים, פחד מוות ילדים, ילדים מביאים שמחה, איך לחנך ילדים קטנים, בעיות משמעת אצל ילדים, חוויית הילדות, איך מחנכים ילדים להיות עצמאיים ואחראייים, חינוך ילדים בגיל הרך, קיבעון אצל ילדים, איך לחנך ילד לא מקשיב, חינוך ילדים לכבוד והערכה, איך להתמודד עם משבר אצל ילדים בבית ספר יסודי, חרדה חברתית בקרב ילדים, חרדת נטישה אצל ילדים, הפרעות למידה, כישורים חברתיים אצל ילדים, ספר על פחד מכשלון אצל ילדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עליסה בארץ הפלאות 2, סקס, יחסי מין, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל, רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
עליסה בארץ הפלאות 2, סקס, יחסי מין, יום הולדת, להביא ילדים לעולם, רצון לקבל, רצון להשפיע, קדושת החיים, חכמת הקבלה
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים ובו יתבאר העניין של הפרעות קשב וריכוז באופן כללי, והפרעות קשב וריכוז של ילדים באופן ספציפי. ויתבאר, ממה נובעת הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים? ויתבאר, ממה נובעת הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים? ויתבאר, מהו הטיפול הטוב ביותר להפרעות קשב וריכוז בכלל, ולהפרעות קשב וריכוז של ילדים בפרט? והפרעת קשב וריכוז (ADHD = Attention Deficit / Hyperactivity Disorder), נתפשת כבעיה נפשית וכהפרעה נפשית, שיוצרת אצל האדם בעיות שונות בחייו. כאשר אצל ילדים, בעיית קשב וריכוז, יוצרת גם לקות למידה, שמפריעה לילד במהלך הלימודים שלו, ומפריעה לילד להתרכז בלימודים שלו וכולי. והשאלה הנשאלת היא, ממה נובעות הפרעות קשב וריכוז, וכיצד אפשר לטפל בהפרעות קשב וריכוז? וראשית ... יש לומר באופן חד משמעי, שאין דבר כזה הפרעות קשב וריכוז בכלל, ואין דבר כזה הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים בפרט. כפי שנסביר תכף ומיד את העניין. ועוד נאמר בצורה ברורה, שזה שחלק מהפסיכולוגים / פסיכיאטרים וכיוב, לא מבינים למה הילד לא מצליח להתרכז בלימודים, וזה שחלק מהפסיכולוגים / פסיכיאטרים וכיוב, לא מצליחים להבין למה הילד לא מקשיב בלימודים, זה עדיין לא אומר שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז. זה כן אומר, שהילד לא מקשיב בלימודים ולא מתרכז בלימודים מסיבה כזו או אחרת, שתתבאר להלן, אבל זה לא אומר שלאותו אדם, יש ... כזה הפרעת קשב וריכוז, אז ממילא אותם פסיכולוגים וכיוב, לא היו מרגישים בנוח, מכך שהם אינם יודעים איך לגרום לילד להתרכז בלימודים. כי הם אפילו לא מבינים, למה באמת הילד לא מצליח להתרכז בלימודים. וכל שכן, שהם אינם יודעים איך לעזור לילד להתרכז בלימודים. ולכן, הם מאבחנים את הילד (אבחון ילדים), כמי שסובל מהפרעת קשב וריכוז של ילדים. ואז ממילא הם מסירים מעצמם את האחריות, לטפל בבעיה בשורשה. אבל מצד האמת, בעיית קשב וריכוז, יש לה הסבר ... זהו כמובן פשע אנושי. שבו, מגדירים אדם שהוא סובל מבעיה כלשהי, כאשר, הוא לא באמת סובל משום בעיה. זא, ילד שלא מצליח להתרכז בלימודים שלו, אולי יהיה נכון לומר, שיש לו בעיית קשב וריכוז בלימודים שלו. אבל לא יהיה ... האדם חושב ומרוכז תמיד בדבר כלשהו, גם אם הוא לא מסוגל להגדיר על מה הוא חושב ובמה הוא מרוכז. והילד, שלא מצליח להתרכז בלימודים, או האדם הבוגר, שלא מצליח להתרכז בדבר כזה או אחר, זה רק משום, שבאותו הרגע ... בעולם, לא מודעים אליהם. ומי שמחליט לאדם על מה הוא יחשוב ברגע כלשהו, זה תת המודע שלו. ואם לדוגמה הילד מנסה להתרכז בלימודים, והוא לא מצליח להתרכז בלימודים, זה רק משום, שבאותו הרגע, תת המודע של הילד, לא מאפשר לו להתרכז בלימודים. משום שתת המודע של הילד, רוצה שהילד יתרכז בדבר אחר. שעבור תת המודע של הילד, הדבר האחר הזה, נראה חשוב יותר. וגם אם האדם לא ממש יודע להגדיר, על מה בדיוק הוא חושב, כאשר ... מרוכז באיזה דבר אחר, שהוא עדיין לא יודע להגדיר אותו במדויק. אבל תמיד האדם מרוכז בדבר כלשהו. וכאשר נראה שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז בלימודים, הרי שזה רק משום, שבזמן הלימודים, הילד כן מרוכז בדברים אחרים, שהם מעניינים אותו, יותר מאשר הלימודים. כי הילד, כמו אדם בוגר, מעדיף להתרכז במה שמביא לו הכי הרבה תועלת. והילד, שלא ממש מבין את התועלת שהלימודים מביאים לו, ובפרט, כאשר הילד לא אוהב את הלימודים שלו, כי הם מגבילים לו את החופש האישי שלו, אז ברור לגמרי, שהילד יתקשה להתרכז בלימודים. וילדים, לא מצליחים להתרכז בלימודים, לא בגלל שיש הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים. אלא, רק בגלל שיש הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, דווקא לגבי תחום הלימודים. כי הלימודים נתפשים בעיניהם, כמשהו משעמם, שלא מספק להם הנאה מיידית, ושהוא גורם להם לסבל בטווח המיידי. ואז ממילא, המחשבה של הילד משוטטת לה, למקומות אחרים. וכפי שכבר ביארתי, ילד מתבגר, שנמצא בגיל ההתבגרות, הדבר המרכזי שקורה בתת המודע שלו, זאת התמודדות עם החוויה המרכזית החדשה שלו, שהיא חוויית הצמצום שלו. כי הילד נולד כאדם חופשי מהגדרות כאלו ואחרות. והילד, בשנותיו הראשונות וגם לאחר מכן, מנסה להסתגל למסגרות בחיים, שלוקחות לו את החופש האישי שלו. והסבל הגדול ביותר של הילד, הוא חוסר היכולת שלו, להכיל את העדר החופש שלו, כאשר הוא נמצא בזמן הלימודים. שזה בעצם שולל מהילד, את החופש שלו לעשות כרצונו. וכאשר הילד נמצא בלימודים, אז לפעמים קשה לו להתרכז בלימודים. משום, שהלימודים גורמים לו ...
משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, מטרת החיים, למצוא משמעות בחיים, חיים עם משמעות, למצוא את משמעות החיים
משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, מטרת החיים, למצוא משמעות בחיים, חיים עם משמעות, למצוא את משמעות החיים
משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, מטרת החיים, למצוא משמעות בחיים, חיים עם משמעות, למצוא את משמעות החיים איך לענות לילדים ששואלים מהי משמעות החיים? כשילד שואל מהי משמעות החיים?, או מהי מטרת החיים, אליעד כהן מסביר שיש לתת תשובה פשוטה וישירה: משמעות החיים היא ... אחר. מילוי הרצונות האלה הוא מה שמעניק לחיים משמעות, כי זה הופך את האדם לשלם, מסופק ומאושר. לדוגמה, אם ילד שואל מה משמעות החיים?, אפשר לענות לו שהמשמעות היא לעשות דברים שגורמים לו להרגיש טוב, כי בעצם כל אדם ... אך לפי ההסבר של אליעד, המשמעות האמיתית של החיים היא פנימית לחלוטין ולא תלויה בשום דבר חיצוני. מה עושים כשילד רוצה משמעות חיצונית? לפעמים הילד לא מסתפק במשמעות פנימית כזו, ורוצה משהו יותר חיצוני, כמו מטרה ברורה ומוחשית שתיתן לו מוטיבציה. במקרה כזה, אליעד מסביר שצריך לתת לילד משמעות חיצונית שירגיש שהוא יכול לפעול לפיה, לדוגמה: תעשה דברים שטובים לך כי הם עושים לך טוב, או תנסה להיות הכי טוב שאתה יכול במה שאתה אוהב לעשות. אפשר גם להגיד לילד שהמשמעות היא לשפר את העולם, לעזור לאנשים, להצליח במה שהוא אוהב או כל משמעות אחרת שתהיה לו ברורה ונגישה. העיקר הוא שהמשמעות תהיה משהו שהילד יכול להבין, להתחבר אליו ולפעול למענו. מהי המשמעות האמיתית והעמוקה ביותר של החיים? לפי אליעד, המשמעות העמוקה ביותר של ... חושב שמשהו חסר לך מלכתחילה, וכשאתה מבין את זה לעומק, אתה משתחרר מהצורך למצוא משמעות חיצונית לחייך. איך להסביר לילד בפועל את משמעות החיים? כאשר ילד שואל מהי משמעות החיים, אליעד מציע לענות לו שהמשמעות היא פשוט לעשות את מה שטוב לך. אליעד מדגיש שזה הסבר פשוט, ברור ופרקטי שילדים יכולים להבין וליישם בפועל. כשהילד יגדל ויתפתח, ניתן להרחיב את ההסבר לשאלות עמוקות יותר, כמו מדוע בכלל האדם מרגיש שחסר לו משהו, ואיך ניתן להגיע לתחושת שלמות פנימית ללא תלות במשהו חיצוני. מהי משמעות החיים? איך למצוא משמעות בחיים? מה לענות לילד ששואל על משמעות החיים? חיים עם משמעות איך להרגיש שלמות פנימית? למה אנשים מחפשים משמעות בחיים?
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח איך לענות לילדים על השאלה מהי משמעות החיים? כאשר ילדים שואלים מהי משמעות החיים, הם למעשה מבקשים להבין משהו עמוק יותר על עצמם ועל העולם. לפי אליעד כהן, חשוב לתת לילדים תשובה המתאימה לגילם וליכולת ההבנה שלהם. לא תמיד ניתן לומר את כל האמת המוחלטת, כי המשמעות של החיים היא מושג מורכב שאפילו מבוגרים מתקשים להבין באופן מלא. לכן, אפשר לענות באופן חלקי בלבד, על ידי התאמת התשובה למה שהילד יכול להבין ולמה שחשוב לו באמת באותו רגע. לדוגמה, אם ילד שואל מהי משמעות החיים? אפשר לשאול אותו בחזרה: למה אתה שואל את השאלה הזאת? התשובה שלו לשאלה הזו תגלה ... לו ומה הוא מחפש בחיים. אם הוא עונה משעמם לי, משמעות החיים עבורו יכולה להיות למצוא עניין בדברים. אם הילד עונה שהוא עצוב, משמעות החיים תהיה למצוא דרך להפסיק להיות עצוב. המשמעות עבור כל אחד היא למעשה הדבר שמפריע ... ביותר או שהוא מחפש להשיג. אליעד מדגיש שלא מדובר בשקר, אלא במתן תשובה מותאמת אישית וחלקית, בהתאם ליכולת של הילד להבין. הוא מציין שכאשר נותנים לילדים תשובה חלקית או פשוטה, הם בעצמם יגלו בהמשך שזה לא כל האמת. זו אינה הטעיה, אלא דרך להתחיל תהליך ... יכולה להימסר בכמה משפטים פשוטים, היא דורשת חקירה מתמשכת לאורך זמן, ולעיתים לאורך כל החיים. מדוע אי אפשר לתת לילד את התשובה המוחלטת על משמעות החיים? אי אפשר לתת לילדים או אפילו למבוגרים תשובה מוחלטת ופשוטה לשאלה מהי משמעות החיים, משום שמשמעות החיים היא מורכבת מדי. אנשים יכולים לחיות ... משמעית. התשובה האמיתית למשמעות החיים דורשת זמן, התבוננות פנימית מעמיקה והבנה אישית של האדם את עצמו ואת חייו. לכן, כשילד או כל אדם אחר שואל שאלה כזו, אי אפשר לצפות שהוא יבין באופן מידי את כל התשובה. צריך לספק ... ביותר לעזור לשואל, כי תשובה חלקית זו היא כמו הכוונה כללית שנותנת לו נקודת התחלה לחקירה עצמאית. האם לתת לילדים תשובה חלקית זו הטעיה או דרך לחינוך? אליעד מבהיר שנתינת תשובה חלקית לילדים אינה הטעיה אלא דרך חינוכית לעורר בהם סקרנות ועניין להמשיך ולחקור את השאלה בעצמם. זו שיטה שמטרתה לגרום להם ... את המציאות מתוך חוויה אישית ולא רק לקבל אותה כדבר מוגמר. התשובה היא אמת חלקית, שנבחרת בהתאם למוכנות של הילד לשמוע ולקבל. לפי אליעד, האמת האבסולוטית על משמעות החיים אינה ניתנת לתמצות בכמה משפטים, ולכן מתן תשובה חלקית הוא המעשה הנכון ביותר בהקשר זה. איך להשתמש בשאלה למה אתה שואל כדי לענות על שאלות ילדים? אליעד מציע טכניקה פשוטה כדי להתמודד עם שאלות מורכבות של ילדים, כמו השאלה על משמעות החיים: כאשר הילד שואל שאלה, כדאי לשאול אותו קודם למה אתה שואל? שאלת הנגד הזו היא קריטית משום שהיא חושפת את הסיבה האמיתית שבגללה הילד שואל את השאלה מלכתחילה. הילד עצמו, באמצעות התשובה שייתן, למעשה יחשוף את הצורך או הקושי שלו. לדוגמה, ילד ששואל על משמעות החיים כי הוא עצוב או משועמם, יזדקק לתשובה אחרת לגמרי מילד ששואל כי הוא סקרן או מבולבל. הילד העצוב יקבל תשובה שהמשמעות היא למצוא דרך להיות שמח, והילד המשועמם יקבל תשובה שהמשמעות היא למצוא משהו מעניין לעשות. בשיטה זו, התשובה אינה כללית אלא מותאמת לצורך הרגשי והאישי של הילד ששאל. מה עושים כשהילד דורש תשובה ברורה ומהירה? לעיתים ילדים (או מבוגרים) רוצים תשובה ברורה, קצרה ומיידית. אליעד אומר שבמקרים כאלו, אפשר לתת תשובה פשטנית יותר, כמו למשל לומר ... החיים. לסיכום, הגישה שאליעד מציג מדגישה מתן תשובות חלקיות, מותאמות אישית, ומעודדות חקירה עצמאית. העיקרון המרכזי הוא שלא לתת לילדים או לשואלים תשובות סגורות, אלא תשובות שיפתחו אותם לחשיבה ולחיפוש עצמאי של משמעות החיים בהתאם ליכולות ולהבנה שלהם. איך לענות לילד על משמעות החיים? מה לענות לילדים על שאלות קיומיות? האם קיימת משמעות מוחלטת לחיים? איך להשתמש בשאלות כדי לחנך ילדים? האם לתת לילדים תשובה חלקית זו הטעיה? למה חשוב להבין את הצורך מאחורי השאלה?
בעיות בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים
בעיות בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים
בעיות בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים איך להתמודד עם בן מבוגר שלא רוצה לעבוד? בעיה נפוצה שמטרידה הורים רבים היא מצב בו הילד, למרות היותו מבוגר, לא רוצה לעבוד וחסר כיוון ברור בחיים. במקרה שלפנינו, אליעד מסביר בצורה מפורטת להורה כיצד לנתח ... שהחרדה של האם לא נובעת מהמצב עצמו, אלא מהחששות שלה לגבי העתיד, ומהמחשבה שאולי היא לא עושה מספיק למען הילד. מה בעצם מטריד את ההורה כאשר הילד לא עובד? אליעד מבהיר כי הבעיה המרכזית היא שההורה חושש שהילד סובל או יסבול בעתיד. למעשה, ההורה משליך על הילד את תחושת האחריות שהוא עצמו מרגיש. הוא מדגיש כי ייתכן שהילד עצמו לא סובל, אלא בוחר לחיות במצב הקיים מתוך החלטה מושכלת שהחסרונות של עבודה גדולים בעיניו מהחסרונות של חוסר ... באופן מלא, בלי להתלונן ובלי לדאוג למה שיקרה בעתיד. במקרה כזה, ההורה יפסיק לחוש תחושת אשמה או אחריות, וייתן לילד להמשיך את חייו כפי שהוא בוחר. ליצור שינוי אקטיבי, שמשמעותו להתאמץ ואף לקחת סיכון שהילד יכעס או יתרחק. אליעד מסביר ששינוי כזה דורש מההורה לקחת עמדה ברורה ולהחליט שאינו מוכן להמשיך לתמוך בילד מבחינה כלכלית, אלא אם הוא יתחיל לעבוד. איך ליצור קונפליקט פנימי אצל הילד כדי לגרום לו לעבוד? אליעד מציע שיטה מעשית וברורה כיצד לעורר קונפליקט פנימי אצל הילד, על מנת שייקח אחריות בעצמו: - בכל פעם שהבן מתלונן שחסר לו משהו, על ההורה להזכיר לו בצורה עדינה ... המצב הקיים מצד אחד, ומצד שני לא באמת מוכן לקחת את הסיכון הדרוש כדי לשנות אותו. שני הצדדים, ההורה והילד, משחקים משחק דומה של בריחה מאחריות מלאה: ההורה רוצה לשנות את הבן, אבל לא מוכן לקחת את הסיכון הכרוך בכך, והבן רוצה חיים נוחים, אך לא מוכן להתאמץ כדי להשיגם בעצמו. האם להורה יש אחריות לכך שהילד הגיע למצב הנוכחי? אליעד מציין שגם להורה יש חלק במצב, משום שההורה משמש דוגמה אישית, ובדרך זו משדר מסר ... מוכן לקבל את המצב או שהוא רוצה באמת לשנותו, ולפעול בהתאם להחלטה זו בצורה עקבית וברורה, תוך שהוא מחזיר לילד את האחריות על חייו שלו. איך לחנך ילד שלא רוצה לעבוד? איך לעזור לבן חסר כיוון בחיים? התמודדות עם ילד מבוגר בבית ההורים מה לעשות כשהבן לא מוכן לעבוד? הורים מודאגים מילד שלא עובד האם לתת כסף לילד שלא עובד?
PDD, מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים
PDD, מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים
PDD, מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים איך אפשר להבין ולטפל בילד עם הפרעה התפתחותית (PDD)? ההרצאה של אליעד מתמקדת בהבנת הטיפול בילדים הסובלים מהפרעות התפתחותיות שונות כמו PDD, ובעיקר בחוסר ההבנה של מבוגרים לגבי הסיבות להתנהגות של ילדים אלו. אליעד מחדד שהבעיה המרכזית בטיפול ובתקשורת עם הילד אינה נובעת מכך שהילד לא מסוגל להבין או להשתנות, אלא מהמבוגר עצמו, שלא באמת מבין את הילד. כדי להמחיש את הרעיון, אליעד נותן דוגמה של ילד שלוקח ביסלי שלא שייך לו. הוא מסביר שהילד לא מבין מדוע אסור לקחת משהו של מישהו אחר. המבוגר, לעומת זאת, תופס את זה כמחויב ולא כאפשרי, כלומר, הוא מבין בצורה אוטומטית שזה לא בסדר ולא יעלה בדעתו לקחת משהו של מישהו אחר. אבל הילד אינו מבין זאת, והוא עושה זאת כי הוא חושב רק על מה שמועיל לו או גורם לו הנאה, ואין לו תחושת אשמה או מצפון. מדוע המבוגר מתקשה להבין את התנהגות הילד? אליעד מסביר שהקושי של המבוגר נובע מכך שהוא בעצמו לא מבין את המנגנון הפנימי שמוביל אותו לפעול בצורה מסוימת. המבוגר רוצה לשנות את הילד מבלי להבין קודם את המניעים שלו עצמו. לדוגמה, כאשר הילד לוקח ביסלי שלא שלו, המבוגר כועס או נעלב, אך הוא לא שואל את עצמו מדוע זה מפריע לו. אליעד מציג שתי סיבות מרכזיות לכך שהמבוגר לא רוצה שהילד ייקח את הביסלי: סיבה תועלתנית - הוא לא רוצה שהילד ייתפס לא טוב בחברה, שיחשבו שהילד מתנהג לא בסדר. סיבה מצפונית - יש למבוגר תחושה פנימית שזה לא מוסרי לקחת משהו של מישהו אחר. הוא מוסיף שאם המבוגר בעצמו לא מבין למה קיימת בו התחושה המצפונית, איך הוא יכול לצפות מהילד להבין אותה? מהו בעצם מצפון, וכיצד הוא משפיע על התנהגות? אליעד מבהיר שמצפון הוא למעשה תחושה פנימית שגורמת לאדם ... אוכל של מישהו אחר, לא רק כי זה לא מוסרי בעיניו, אלא גם כי זה יוצר אצלו תחושה שלילית. הילד לעומת זאת, עדיין לא פיתח את התחושה הזאת. כיצד לגרום לילד לפתח מצפון או שליטה עצמית? אליעד מסביר שכדי לגרום לילד להשתנות, יש ליצור אצלו תהליך פנימי של הבנה, ולא רק לתת לו הוראות או לכעוס עליו. אליעד אומר שאם המבוגר רוצה ללמד את הילד שליטה עצמית, הוא חייב להראות לו דוגמה אישית. למשל, אם הילד רואה שהמבוגר בעצמו לא מסוגל לדחות סיפוקים או שהוא מתעצבן במהירות כאשר משהו לא מסתדר לפי רצונו, הילד לומד שאין ערך אמיתי בשליטה עצמית. מנגד, אם המבוגר בעצמו מפגין התנהגות של שליטה עצמית ומראה לילד שיש ערכים חשובים יותר מאשר לספק כל רצון מידי, הילד יכול ללמוד מכך. לדוגמה, אם הילד מתעקש לקחת את הביסלי למרות שאסור, המבוגר לא יכול פשוט לכעוס עליו או לומר לו שאסור. הוא צריך להבין את השכל שמאחורי הרצון של הילד, את ההיגיון שמניע את הילד לקחת את הביסלי, ואז להראות לילד שיש גם היגיון אחר שאומר לא לקחת. למה המבוגר חייב להבין את המנגנון של עצמו לפני שהוא מנסה לשנות את הילד? אליעד טוען שהמבוגר חייב קודם כל להבין כיצד המנגנון שלו עצמו עובד. כלומר, אם המבוגר פועל תמיד מתוך אינטרס ... או אלטרואיזם. רק כאשר המבוגר יכיר בזה שגם הוא עצמו מונע מאינטרסים אישיים, הוא יוכל להבין טוב יותר את הילד, ולהסביר לו את המוסר בצורה שהילד יוכל להבין ולקבל. הוא מדגיש שאם המבוגר לא מודע לאופן שבו הוא פועל, אז הוא בעצמו חווה הפרעה מסוימת, מפני שאינו מסוגל להסביר לילד את ההיגיון שעומד מאחורי ההתנהגות הרצויה. ולכן אליעד קורא למבוגרים לבצע קודם כל בדיקה פנימית עמוקה של עצמם לפני שהם מנסים לשנות או לחנך את הילד. האם הילד באמת דפוק או שזאת רק תפיסה של המבוגר? אליעד אומר שאולי בכלל המבוגר טועה, ואולי הילד מתנהג בצורה יותר טבעית ופחות מזויפת. הוא אומר שיכול להיות שהמבוגר תופס את הילד כבעייתי או בעל הפרעה, פשוט כי הוא לא מצליח להבין את הילד, ולא כי לילד עצמו יש בעיה אמיתית. לכן חשוב לבדוק את ההנחות שלנו לגבי ההתנהגות של הילד, לפני שאנחנו מסיקים שהילד לא ...
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים איך לשפר את יכולת הריכוז? בשיחה זו, נדונה השאלה כיצד לשפר את יכולת הריכוז, הן בהיבט האישי והן בהיבט ... כאלה, יכול להיות שהאדם לא באמת מרוכז, כי הוא לא חושב שהמטלה חשובה מספיק. קשר בין ריכוז לאלימות אצל ילדים נושא נוסף שנדון היה הקשר בין ריכוז לאלימות אצל ילדים. אם ילד מתקשה להתרכז, הוא עשוי להימנע מהמטלות שהוא לא מוצא בהן עניין, ובמצב כזה, ישנם ילדים שפונים להתנהגויות אלימות מתוך תחושת חוסר שליטה או עימות עם הסביבה. לדוגמה, אם ילד לא מצליח להתרכז בגלל שהוא לא מעוניין במטלה מסוימת, הוא עשוי להפגין אלימות בתגובה לסיטואציות שהוא לא שולט בהן. איך להתמודד עם אלימות וקשיים בהתנהגות? כחלק מהתמודדות עם אלימות וקשיים בהתנהגות אצל ילדים, אליעד מציין שלעיתים קרובות, הבעיה היא לא חוסר יכולת להתרכז, אלא חוסר גמישות או קבלה של המסגרת החינוכית והסביבה שבה הילד נמצא. אם הילד לא מוצא את הערך במטלה או בהוראות שנתנו לו, הוא יגיב בצורה של חוסר שיתוף פעולה או אלימות. התמודדות עם בעיה זו יכולה לכלול הבנת החשיבות של המטלה או הענקת אפשרויות בחירה לילד, כך שיתחייב לה שיתוף פעולה מתוך רצון אישי. לסיכום אליעד מסביר כי כל הקשיים בריכוז, אלימות והתנהגות בעייתית לא בהכרח מעידים על בעיה נפשית או פיזית, אלא לעיתים מדובר בחוסר עניין או חוסר משמעות שהילד או המבוגר מוצא במטלה. חשוב להבין את הקשר בין הריכוז לתחושת החשיבות של המטלה ולפעול לפי עקרון זה כדי ... את הריכוז ולמנוע אלימות או בעיות אחרות. כיצד לשפר את הריכוז? האם יש קשר בין ריכוז לאלימות? מה לעשות כשילד לא מתרכז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז אצל ילדים? כיצד להימנע מהתנהגות אלימה אצל ילדים?
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן ... היה לי זמן לא הספקתי יש דברים אחרים שצריך לעשות. עכשיו מה שאמרתי פה זה נכון לדוגמה גם לנגיד ילד אתה רוצה לגרום לו לעשות משהו הוא אומר לך לא יכול, אוקי אתה מסכים איתי שככה וככה, כן, אז ... על המטרה, אתה מסכים איתי על המטרה איך אתה מציע לעשות את זה זה בצורה כזאת. ומה יקרה אצל ילד מה הילד יגיד נגיד שתגיד לו תסדר את החדר ואז הוא יגיד לך למה שאני אסדר, אי אפשר אין לי זמן ... תגיד לו אז מה אתה מציע איך נעשה את זה הוא יגיד לך תסדר אתה נכון אבל זה מה שילד יגיד אז מה אומרים אז מה עושים אומרים לו אוקי אבל אתה חושב שזה הגיוני מדברים איתו ואתה חושב ...
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, קנאה בין אחים, קנאה במשפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות במשפחה, ללמוד גישור, איך לגשר? חינוך ילדים, לחנך ילדים, קנאה בין אחיות, קנאה בין ילדים, סכסוך משפחתי, ריב במשפחה
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, קנאה בין אחים, קנאה במשפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות במשפחה, ללמוד גישור, איך לגשר? חינוך ילדים, לחנך ילדים, קנאה בין אחיות, קנאה בין ילדים, סכסוך משפחתי, ריב במשפחה
גישור משפחתי, מגשר משפחתי, קנאה בין אחים, קנאה במשפחה, יחסי הורים וילדים, בעיות במשפחה, ללמוד גישור, איך לגשר? חינוך ילדים, לחנך ילדים, קנאה בין אחיות, קנאה בין ילדים, סכסוך משפחתי, ריב במשפחה איך לפתור סכסוך בין אחים בגלל קנאה על יחס לא שווה מההורים? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת באופן מעמיק בשאלה איך ניתן לפתור סכסוך בין ילדים במשפחה, שנובע מהרגשת קנאה על יחס לא שווה מצד ההורים. אליעד מסביר שהבעיה נוצרת משום שילדים באופן טבעי מצפים לקבל יחס שווה או טוב יותר מאחיהם, במיוחד כאשר בעבר אחד הילדים קיבל יותר מהשני. הוא נותן כדוגמה אם שקנתה לאחת הילדות שלה בית לפני שנים רבות, כשלא היה באפשרותה לתת אותו דבר לילדה השנייה. כיום, כשהילדה השנייה גדלה, היא שואלת מדוע אימה לא חשבה גם עליה, וזו עונה לה שהיא פשוט לא חשבה בזמנו, או שהילדה היתה צעירה מדי, ולא היה צורך ממשי אז. האם באמת אפשר לתת יחס שווה לחלוטין לשני ילדים? אליעד מדגיש שבלתי אפשרי לתת יחס שווה לחלוטין, כי המציאות משתנה והצרכים משתנים. פעם יכלה האם לתת לילדה אחת, וכעת כשהילדה השנייה רוצה, אין לה את אותה היכולת. הוא מדגים זאת גם באמצעות דוגמה אחרת שבה אם זוכה בלוטו ומעניקה את כל כספה לאחד הילדים, כשהשני עדיין תינוק. לאחר שנים, כשהתינוק גדל, הוא מרגיש קיפוח, והאם נותרת בלי יכולת לתת לו אותו דבר. אליעד ... שהתקבלה בנסיבות מסוימות בעבר. מה באמת מסתתר מאחורי הטענה את אוהבת אותו יותר? אליעד מנתח לעומק את הטענה של הילד להוריו: את אוהבת את אחי יותר ממני. הוא אומר שטענה כזו היא למעשה ביטוי לכך שלילד יש חסרונות וצרכים שהוא מצפה שההורים ימלאו אותם. במקום להכיר בכך שמדובר בחסרונות שלו עצמו, הילד משתמש בטענה כלפי ההורה כדי להסביר את תחושת החיסרון. אליעד מציע לראות את הבעיה בצורה מופשטת: הילד מצפה שמישהו מבחוץ ימלא לו את החסרונות, ובמקרה הזה ההורה הוא זה שמצופה למלא את הצורך הזה. כיצד ההורה יכול להתמודד נכון עם תחושת הקיפוח של הילד? אליעד ממליץ להורים להעביר לילד את המסר שהוא חייב לקחת אחריות על החסרונות שלו בעצמו. במקום שהאם תרגיש אשמה או תנסה לפצות את הילד, עליה להבהיר לו שאהבה לא נמדדת רק במה שמקבלים. ההורה צריך לשדר לילד שהתחושה הפנימית שלו לגבי עצמו לא צריכה להיות תלויה במה שההורה מעניק לו. הוא ממחיש זאת בדוגמה שבה הסבתא ... ולא תלויה במה שאחרים עושים או לא עושים עבורו. האם התפקיד של ההורה הוא באמת למלא את החסרונות של הילד? אליעד מדגיש שלהורה אין חובה למלא את כל רצונות הילד או להבטיח שכל ילד יקבל בדיוק אותו דבר. להפך, יש להרגיל את הילד לכך שהוא אחראי למלא את הצרכים והחסרונות שלו בעצמו, ושאסור לו לתלות את אושרו ואת הערך העצמי שלו במתנות או בהישגים חיצוניים מההורים. הוא מזהיר כי ההורים לפעמים יוצרים את הבעיה בעצמם, כאשר הם מבטיחים לילדים לספק את כל מה שהם מבקשים בילדותם. מצב זה יוצר ציפיות מיותרות שמובילות בהמשך לאכזבות ולקנאה בין האחים. איך ההורים יכולים לחנך את הילדים להיות עצמאים רגשית? אליעד מציע להורים להטמיע בילדים מגיל צעיר את המסר שהם צריכים להיות עצמאים ולא לצפות שאחרים ימלאו את החסרונות הרגשיים שלהם. למשל, כאשר הילד מתלונן על עוול שעשה לו אחיו, ההורה יכול להסביר לו שהוא לא חייב להיפגע מזה, ושזו הבחירה שלו איך להרגיש. בדרך זו, הילד לומד לקחת אחריות על עצמו, וכשהוא גדל הוא לא יראה בהורים שלו או באחרים אחראים לאושרו ולמילוי הצרכים שלו. האם ניתן לתקן טעויות עבר ביחס ההורים כלפי הילדים? אליעד מבהיר שאמנם אי אפשר לשנות את מה שכבר נעשה, אבל תמיד אפשר לשנות את הגישה כלפי מה שנעשה. במקום לומר לילד: אי אפשר לתקן את מה שעשיתי בעבר, ההורה יכול להסביר שזאת הייתה המציאות באותו רגע נתון, וההחלטה לא נעשתה מחוסר אהבה אלא מנסיבות מסוימות. ההורה צריך להעביר לילד את המסר שהעבר לא אמור להגדיר את האושר והסיפוק של ההווה. מה הפתרון הסופי לבעיית הקנאה בין האחים במשפחה? בסיכומו של דבר, הפתרון שאליעד מציע הוא לשנות את תפיסת האחריות: הילדים צריכים להבין שלא כל הצרכים שלהם חייבים להיות מסופקים על ידי ההורים, ושהם יכולים לבחור כיצד להתמודד עם התחושות ... של כל אדם מוטלת עליו עצמו, ולא על סביבתו. על ידי הפנמה של עיקרון זה, תחושת הקנאה תיחלש, משום שהילדים לא יצפו באופן אוטומטי שהוריהם יספקו כל דבר שהם חשים שחסר להם. איך לפתור קנאה בין אחים? מה לעשות עם ילד שמרגיש קיפוח? גישור משפחתי ביחסי הורים וילדים איך מחנכים ילדים להיות עצמאים רגשית? האם הורים חייבים לתת יחס שווה לילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
13:03איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו ... את הסירוב שלו לסיבה שלא תחסום אותו מלקנות מוצר אחר באותו מחיר או אפילו במחיר גבוה יותר. במקרה של ילד שמסרב להכין שיעורי בית, יש הבדל בין אני שונא שיעורים (סיבה כללית וחזקה) לבין אני עייף עכשיו או אני חולה. אם הילד יקבע בראשו ששיעורים הם מיותרים או טיפשיים, יהיה קשה יותר לשכנע אותו בעתיד לשבת להכין אותם. לעומת זאת, אם ... לא רוצה את זה בגלל הכסף, הוא חשב שהוא לא רוצה את זה בגלל סיבה אחרת. או לדוגמה נגיד ילד, נגיד שלא עושה שיעורים. יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא עייף, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים ... לא בא לו לעשות שיעורים, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא חושב שזה מיותר. מה עדיף לנו? שכשהילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, מה עדיף לנו שמה הוא יחשוב, שלמה הוא לא רוצה לעשות שיעורים? אם לדוגמה נגיד, כשאנחנו אומרים לילד: לך, תעשה שיעורים, הוא אומר: לא בא לי לעשות שיעורים, לא רוצה לעשות שיעורים ואז בראש שלו קופץ לו אני לא רוצה לעשות שיעורים כי לעשות שיעורים זה מפגר, אוקי? מטומטם, מטופש, מה בעצם עשינו? גרמנו לילד לחשוב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, פעם הבאה שאני אגיד לו בא תעשה שיעורים, הוא כבר חושב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, בקיצור, אנחנו בבעיה. עדיף לנו לגרום לילד לחשוב שזה שהוא לא רוצה לעשות שיעורים זה בגלל שהוא עייף נגיד. למה? כי מחר כשנגיד לו תעשה שיעורים ... היום אני לא עייף, זאת אומרת שכשבפעם הבאה שאני אשאל אותו, אתה רוצה לעשות שיעורים? אוטומטית המח שלו, של הילד ישאל את עצמו, רגע, מה התשובה שלי לשאלה הזאת שאני רוצה לעשות שיעורים? כן או לא, ואז אוטומטית יקפוץ ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חינוך ילדים וחיים טובים - הספר על: ילד, חרדות של ילדים, איך לגדל ילדים מאושרים, גידול ילדים, בעיות בחינוך ילדים בעיתיים, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, אתגרים בחינוך ילדים, חינוך ילדים, איך לחנך ילדים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

הצלחה ושקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לחנך ילדים, ילד, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
נתינה לילדים איך לחנך ילדים אוטיסטים? איך ללמד ילד לחשוב? ללמד ילד לחשוב אלימות אצל ילדים קטנים בעד להביא ילדים להביא ילדים לוותר לילד ילד שמבלגן סבל למען הילדים איך לחנך ילד מבולגן? מריבות בין ילדים איך משפיעים גירושין על ילדים? הילד עושה בכוונה ילד בחרדה אובדן ילדים טיפול בילד מכור ויכוח בין הורים וילדים אנסו את הילדה שלי לגרום לילד לחשוב חיובי אבחון ילדים ילד שעבר נידוי הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים איך אומרים לילד לא... לגרום למישהו להביא ילדים חינוך להורים לגדל ילד מפונק ילד ששומע קולות לגרום לילד לנקות אחריו ילד מפונק לגרום לילד להפסיק לקלל גורמים לילד להתאבד איך לחנך את הילד שאין ארוחות חינם? למה הילדה חוצפנית? הצלחה בחינוך איך לא לגרום לילד לשנוא אותך? לגדל ילד ליצור טראומה אצל ילדים להסביר לילד איך לחנך ילד בגיל ההתבגרות? בעיית התנהגות אצל ילדים לא רוצה שהילדים שלי יסבלו בעיות ריכוז של ילדים לאהוב את הילד שלך יותר מידי האם יש מחלת נפש אצל ילדים? התאבדויות אצל ילדים לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו איך לעזור לילד? ילדים זה ברכה להפוך ילד למקובל חברתית כיצד לעזור לילדים להתמודד עם בריונות? לשכנע ילד לרצות למשהו הילד שלי רגיש איך לשמור על הילד בבריכה? לגרום לילד לא לפחד מתעסק עם ילדים סימנים להתאבדות ילדים הילד לא רוצה לדבר איתי להבין ילדים ללמד את הילד שלכל דבר יש מחיר אלימות ילדים בבית הספר לגדל ילדים מחוננים חרדות ילד טעויות בחינוך ילדים מחלות נפש בילדים הילד לא רוצה להכין שיעורים התאבדות ילדים לגרום לילד לעזור במשימות הבית חוסר כבוד מצד הילד איך להתמודד עם ילד מכה? ריפוי הילד הפנימי הפגוע לקנות פלאפון לילדים הילד לא מספיק לעשות את שיעורי הבית אמא דואגת לילדים הדרכת הורים לילדים עם חרדות ילד תלותי טיפול בהפרעת קשב וריכוז אצל ילדים כמה הורים אוהבים ילדים? איך ללמד את הילד שלכל דבר יש מחיר? ילד בוגר מי רוצה להביא ילדים לעולם? להרגיש טוב בלי ילדים למה ילד זורק חפצים? אין לי ילדים עקשנות יתר אצל ילדים למה הילד זורק חפצים? האם לוותר לילד? למה הילד לא יודע לקבל לא... מריבות עם הילדים לעזור לילד להפסיק להשתמש בסמים סרבנות אצל ילדים לגרום לילד לעשות שיעורי בית למה ילד מפחד למות? הדרכת הורים לילדים שעושים סמים איך ההורים גורמים לילד להתאבד? למנוע התאבדות של ילדים לגדל ילד חרדתי למה אוהבים ילדים? ילדים כמראה של ההורים נשארים ביחד בגלל הילדים עוד נושאים ...
האתר Education-of-Children.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכת הורים, לחנך ילדים, יועץ להורים וילדים בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Education-of-Children.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3613 שניות - עכשיו 06_10_2025 השעה 05:32:39 - wesi25