אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
חינוך ילדים, לחנך ילדים, בעיות בגידול ילדים, בעיות אצל ילדים, ייעוץ חינוכי, ילדים מתבגרים, ילד, ילד הגדל בפחד, ילדים מפחדים ממוות, בעיות שינה אצל ילדים, איך לגרום לילד להצליח בלימודים, מטפל אישי, התנהגות אצל ילדים, ילדים עם רגשי נחיתות, כיצד ניתן לבדוק חשיבה של ילד לגבי דימוי העצמי שלו, איך עוזרים לילד לא לפחד, חינוך ילדים בגיל, איך לחנך ילד קטן, בעיות משמעת אצל ילדים, רגשות אשם אצל ילדים, חינוך תינוקות, איך ללמד ילד לדבר, מדריך אישי, הלקאה עצמית אצל ילדים, טיפול בהיפראקטיביות אצל ילדים, חנופה אצל ילדים, הרטבה בלילה אצל ילדים, חינוך בגיל הרך, האם הטלוויזיה עוזרת לחינוך הילדים, איך לגרום לילד ללמוד, לחנך ילדים, כישורים חברתיים אצל ילדים, ילדים מתבגרים קשיים, לדבר עם ילדים קטנים על מוות, חרדה אצל ילדים, איך מציבים גבולות לילדים מתבגרים, ילדים בטיפול רגשי, חינוך ילד יהיר, ילדים מתבגרים, אדישות ביישנות ילדים עם ADHD, הפרעה נפשית אצל ילדים, ילד שמזיק לעצמו לא במודע, חינוך ילדים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לשכנע ילד לאלשכנע ילד לעשותלשכנע ילד לאהובלשכנע ילד לחשובלשכנע ילד לא לפחדלשכנע ילד לעשות שיעוריםאיך לשכנע ילד לעשות שיעורי ביתלשכנע ילד לעשות שיעורי ביתלשכנע ילד לאהוב ללמודלמה ילד עצבנילמה ילד מפחדלשכנע ילד לאכוללשכנע ילד להאמיןלשכנע ילד להכין שיעוריםלשכנע ילד לסדרלשכנע ילד לסדר את החדרלשכנע ילד לעשות משהו עם עצמואיך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמואיך להתמודד עם ילד עצבניהתמודדות עם ילד אליםהתמודדות עם ילד עצבנילאהוב ילד בלי תנאיםלגדל ילד עצמאילהתמודד עם ילד אליםלהתמודד עם ילד עצבנילהתמודד עם ילד שמפחדלחנך ילד אוטיסטלחנך ילד בעייתילחנך ילד בצורה נכונהלהתמודד עם ילד מרדןלגדל ילד חכםאיך להתמודד עם ילד אליםאיך לגדל ילד עצמאיאיך לגדל ילד חכםאיך לשכנע ילד לאכול ירקותאיך לשכנע ילד לסדראיך ללמד ילד לחשובאיך להתמודד עם ילד שמפחדאיך להתמודד עם ילד מרדןאיך לחנך ילד אוטיסטלשכנע ילד ליהנותלשכנע ילד ללמודלשכנע ילד להתנהגלשכנע ילד להירגעללמד ילד לחשובלמה ילד מרביץלמה ילד רוצה למותללמד ילד לכתובללמד ילד לקחת אחריות🔍הצג עוד...
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים למה קל יותר לשלוט בכעס בעבודה מאשר בבית? הסיבה לכך שקל יותר לשלוט בכעס במקום העבודה לעומת הבית, קשורה ... שליטה, חלשים או לא מקצועיים. לדוגמה, אדם יכול להתעצבן על עובד שעושה טעות, אך יבחר להסתיר את הרגשות כדי לא להיתפס כמנהל חסר יכולת שליטה. לעומת זאת, כאשר ילד עושה טעות דומה בבית, ההורה מרשה לעצמו לבטא כעס כי אינו מרגיש מאוים מהילד או מהתגובות של הילד כלפיו. אליעד כהן מציין שבפועל, הכעס קיים בשני המקרים. ההבדל הוא ברמת הביטוי שלו. בעבודה, התדמית המקצועית מחייבת להסתיר כעס כדי לשמור על סמכות, ובבית אנשים מרגישים שאין להם סיבה אמיתית להסתיר את רגשותיהם. איך להפחית את הכעס בבית מול הילדים? אליעד מסביר שכדי להפחית את רמת הכעס, יש לפעול בשתי דרכים אפשריות: לשנות את המציאות כך שתתאים יותר ... גם כשהיא לא מתאימה בדיוק לציפיות, ובכך להפחית את התסכול שמוביל לכעס. הוא מדגיש שחשוב להשתמש בשתי האסטרטגיות במקביל, ולא להסתפק רק באחת. כיצד לגרום לילדים לקחת אחריות ולשמור על סדר בבית? אליעד מציג גישה אסטרטגית לפתרון בעיית חוסר האחריות של ילדים. ראשית, הוא ממליץ לוודא שהילד מבין בכלל מה המשמעות של לקיחת אחריות. לדוגמה, ילד עשוי לחשוב שהוא מאוד אחראי, אך לדעתו סידור הבית אינו בתחום אחריותו, אלא באחריות ההורים. במצב כזה, לא יעזור ללמד אותו על אחריות, אלא יש להסביר לו שסידור הבית אכן בתחום האחריות שלו. כדי לגרום לילדים לקחת אחריות על סדר וניקיון בבית, אליעד מציע כמה שלבים: קודם כל, לגרום לילד להאמין שבית נקי ומסודר הוא מצב רצוי וטוב עבורו באופן אישי. זה שלב הכרחי, כי אם הילד לא ישתכנע בכך, הוא לא ישתף פעולה מרצונו, אלא רק מכפייה או פחד - דבר שלא יעיל לאורך זמן. לאחר שהילד מבין שבית נקי הוא דבר חיובי עבורו, יש ליצור קשר ברור בין הרצונות שלו לבין בית נקי. לדוגמה, אם הילד אוהב לאכול וצריך כלי אוכל נקיים, להבהיר לו שהניקיון הוא תנאי הכרחי לכך. יש לחזק את ההתניה בין ניקיון לבין הרווחים שהילד מקבל מכך. לדוגמה, אם הוא מתלונן על כך שאינו מוצא דברים בבית, להבהיר לו שאם הבית היה מסודר הוא היה מוצא הכל בקלות רבה יותר. איך אפשר לשכנע את הילד שהבית יהיה מסודר גם בלי תשלום כספי? אליעד מסביר שהשכנוע באמצעות כסף הוא פתרון לטווח קצר ולא מומלץ כפתרון קבוע. הוא מדגיש שבסופו של דבר, לילדים יש מטרות אישיות משלהם. המטרה היא לגרום לילדים לראות בניקיון יתרון אישי. לדוגמה, הילד יתלהב מזה שהבית מסודר כי כך יותר נוח לו לשחק, למצוא את הדברים שלו, ולהתנהל בצורה נעימה יותר ביום - יום. הוא מציע לתת לילדים תחומי אחריות מוגדרים בצורה נעימה ומדורגת, כדי שיתרגלו לרעיון שכל אחד אחראי למשהו, ובכך יראו בזה חלק טבעי מהחיים. הוא מציין שאם ההורים כל הזמן ייקחו על עצמם את האחריות, הילדים יתרגלו לרעיון שהם לא צריכים לקחת אחריות, ולכן עדיף לחלוק את האחריות גם במשימות מחוץ לבית, כמו בטיולים ובפעילויות משפחתיות. כיצד להשריש בילדים את ערך הניקיון לאורך זמן? אליעד מדגיש שהדרך להשריש את ערך הניקיון לאורך זמן היא שינוי עמוק של מערכת האמונות של הילדים לגבי ניקיון וסדר. הילדים צריכים להשתכנע שסדר הוא דבר שמשרת אותם אישית, לא בגלל שזה רצון ההורים. לדוגמה, אם הילד רואה שההורה שונא לסדר ומתלונן על כך כל הזמן, גם הוא יתייחס לזה בצורה שלילית. אם לעומת זאת ההורה יבטא התלהבות ...
למה קשה לחנך ילדים? למה קשה בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא לחנך ילדים? טעויות בחינוך ילדים, חינוך ילדים נכון, אהבה ללא תנאים, אהבה עם תנאים, אהבה לילדים, להעיר לילד, ביקורת לילד, חינוך להורים
4:49למה קשה לחנך ילדים? למה קשה בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא לחנך ילדים? טעויות בחינוך ילדים, חינוך ילדים נכון, אהבה ללא תנאים, אהבה עם תנאים, אהבה לילדים, להעיר לילד, ביקורת לילד, חינוך להורים
... קשה לחנך ילדים? למה קשה בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לא לחנך ילדים? טעויות בחינוך ילדים, חינוך ילדים נכון, אהבה ללא תנאים, אהבה עם תנאים, אהבה לילדים, להעיר לילד, ביקורת לילד, חינוך להורים למה קשה להורים לחנך ילדים? חינוך ילדים הוא אחד האתגרים המורכבים ביותר עבור הורים, בעיקר בשל הצורך לאזן בין שתי תפיסות שונות של אהבה: אהבה עם תנאים ואהבה ללא תנאים. אליעד כהן מסביר שההורים מוצאים עצמם לכודים בקונפליקט פנימי מתמשך שבו הם רוצים להעניק לילדים שלהם תחושת ביטחון ללא תנאים, אך גם להנחיל להם ערכים, משמעת והצלחה הדורשים תנאים וגבולות ברורים. מה ההבדל בין אהבה עם תנאים לאהבה ללא תנאים? ... אך לפחות בני זוג הם אנשים בוגרים המסוגלים להבין את המתח הזה. כאשר מדובר בילדים, הדילמה מתעצמת עוד יותר. מדוע קשה במיוחד ליישם אהבה ללא תנאים עם ילדים? אליעד כהן מסביר שכאשר מדובר בילדים, ההורה נמצא בקונפליקט עמוק עוד יותר. מצד אחד, ההורה רוצה להעניק לילד אהבה ללא תנאים, כדי שהילד ירגיש ביטחון מוחלט, יבנה ביטחון עצמי בריא וילמד לאהוב את עצמו ללא קשר להישגים או לכישלונות. מצד שני, ההורה רוצה גם להנחיל לילדו ערכים, משמעת וגבולות - כלומר, אהבה עם תנאים. לדוגמה, ההורה רוצה שהילד יבין את החשיבות של למידה בבית הספר, שידע להשקיע מאמץ וילמד לשאת באחריות לתוצאות מעשיו. אם ההורה משדר לילד אהבה ללא תנאים בלבד, הילד עלול לפרש זאת כך שאין משמעות אמיתית למאמץ או למשמעת. ילד כזה יכול לחוות קשיים בהבנת החשיבות של עבודה קשה והתמודדות עם כישלונות, שכן בעיניו כל התוצאות שוות ואין משמעות להצלחה או לכישלון. מצב זה מוביל לכך שהילד מתקשה להתמודד עם מציאות החיים האמיתית שבה נדרשים מאמץ, התמדה, ויכולת לשאת תסכולים. מה קורה כשמנסים להחיל תנאים נוקשים מדי על הילד? במקרה ההפוך, כאשר ההורה מציב לילד תנאים נוקשים מדי, הילד עלול לחוש דחוי, לא אהוב, ומוטרד מכך שאהבת הוריו תלויה אך ורק בהצלחתו או בעמידה בציפיות. ילד כזה עשוי לפתח פחד קיצוני מכישלונות או מתחושה שהוא מאכזב את הוריו, וכך הוא עלול לפגוע בביטחונו העצמי ולהפוך לתלותי וחסר ביטחון. אליעד כהן מתאר ... רבים נופלים לתוכה. אם ההורים לא מוצאים את האיזון הנכון, הם מבלבלים את הילד ומעבירים לו מסרים סותרים - לעיתים אהבה ללא תנאים מוחלטת ולעיתים אהבה המבוססת על תנאים נוקשים. כתוצאה מכך, הילד לא מצליח להבין את המסרים וחש תסכול עמוק. איך אפשר לפתור את בעיית האיזון בין סוגי האהבה השונים? הפתרון שאליעד כהן מציע מתמקד ביצירת איזון מודע ... את שני הצדדים האלה בצורה מאוזנת יותר בעצמם, כך יהיה להם קל יותר להעביר לילדים את המסרים בצורה נכונה ומאוזנת. לדוגמה, ההורה יכול לשדר לילד שחשוב להצליח במבחנים, אבל באותה מידה חשוב לדעת שגם אם נכשל, האהבה אליו לא תפחת. במקביל, אפשר לשדר ל
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
הדרכת מטפלים, טיפול בלקויות למידה, לקויות קריאה, לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים
... לקויות כתיבה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קשיי קריאה, קשיי דיבור, לקויות דיבור, כיוון הכתיבה, דיסלקציה, לקות קריאה, לקות כתיבה, טיפול בילדים, הדרכת הורים איך לטפל בילדים עם לקויות למידה וקשיי תקשורת? אליעד כהן מסביר כיצד לגשת לטיפול בילדים המתמודדים עם לקויות למידה, דיסלקציה, דיסגרפיה, קשיי כתיבה, קריאה, ודיבור, ומדגים כיצד לבנות תוכנית טיפולית אפקטיבית. כיצד מתחילים בטיפול בילד שלא מדבר או מתקשר? כאשר מגיע ילד שאינו מדבר או מתקשר, יש להבין תחילה מה בדיוק המשמעות של לא מדבר. אליעד מציע לבדוק לעומק מה היכולת האמיתית של הילד לתקשר. לדוגמה, הגיעה ילדה לטיפול, כשהאימא טענה שהילדה לא מדברת עם אף אחד מלבדה. במקרה זה, חשוב לברר לעומק האם הילדה אכן אינה מסוגלת לדבר בכלל, או אולי אינה מעוניינת לדבר עם זרים. אליעד ממליץ לשאול שאלות כגון: האם הילדה בכלל מסוגלת להפיק צלילים? האם היא מדברת בשקט רק כשהיא צריכה משהו? או האם היא מדברת בלחישה או רק עם אנשים ספציפיים? לדברי אליעד, חשוב לאסוף מידע רב ככל האפשר על הילד, הן מההורים והן מתצפית ישירה. למשל, לבדוק האם הילדה מדברת עם אחים, חברים, או האם קיימת סיטואציה חברתית כלשהי שבה היא כן מתקשרת באופן מסוים. ככל שיהיה בידינו מידע מדויק יותר, כך נוכל להבין טוב יותר את הסיבות לקושי של הילדה, ולבנות תוכנית טיפול אפקטיבית יותר. מהי החשיבות של יצירת קשר ורכישת אמון בטיפול בילדים? אליעד מסביר שלפעמים ילד לא מדבר כי הוא פשוט לא רוצה. כדי לגרום לו לדבר, עלינו לעורר בו את הרצון לדבר. את הרצון ניתן לעורר באמצעות חיבור אל דברים אחרים שהילד אוהב לעשות. לדוגמה, אם הילדה אוהבת לרקוד, אפשר ליצור סיטואציה שבה הריקוד הוא אמצעי ליצירת קשר ואמון. לאחר מכן, ניתן להכניס בהדרגה אלמנטים נוספים של דיבור ותקשורת כחלק מהפעילות שהיא אוהבת. כך, באמצעות פעולה שהילד כבר מעוניין בה, אפשר לעזור לו לתקשר בצורה טובה יותר. מדוע חשוב לבצע אבחון מעמיק של יכולות הילד? אליעד מדגיש שיש לבדוק לעומק את כל התפקודים והיכולות של הילד, כדי להבין האם יש לקות פיזית ממשית או שמדובר רק בחוסר רצון. הוא מציע לפרק את תהליך הדיבור לשלבים בסיסיים ולבדוק כל שלב בנפרד. למשל: האם הילדה מסוגלת פיזית להפיק צלילים? האם היא יכולה לדבר אך נמנעת מכך מסיבות רגשיות או חברתיות? האם היא מרגישה לא בנוח בחברת אנשים מסוימים? האם קיים קושי פיזיולוגי שמקשה עליה לדבר? רק לאחר בירור מעמיק של נקודות אלו, ניתן לדעת בדיוק איך לטפל בילדה, ואיזה סוג של טיפול יהיה הכי אפקטיבי עבורה. כיצד משלבים את ההורה בתהליך הטיפולי בילדים? אליעד מציע שההורה יהיה מעורב בטיפול, במיוחד אם הילד מתקשר רק דרכו. במקרה של הילדה מהדוגמה, האם היא הגורם היחיד שדרכו הילדה מתקשרת. במקרה כזה, כדאי שהאם תשמש כמתווך לתקשורת עם הילדה. כך ניתן לנצל את התקשורת שכבר קיימת כדי להרחיב את הקשר וליצור בהדרגה תקשורת ישירה עם המטפל. השאיפה בטווח הארוך היא כמובן שהילדה תיצור קשר ישיר עם המטפל ללא תלות באם. איך ללמד ילד לכתוב ולקרא אם אינו משתף פעולה באופן מילולי? אם הילד לא משתף פעולה באופן מילולי, אפשר להשתמש בדרכים אחרות ללמד קריאה וכתיבה. למשל, דרך משחקים ואמצעים ויזואליים, או על ידי שימוש באם ...
איך לגרום למישהו לא להתלהב? איך לחנך ילדים? איך להפוך משהו ללא רלוונטי? איך לגרום לילד לא להתלהב מכסף? איך לגרום למישהו לא לרצות משהו? איך לגרום למישהו לרצות פחות משהו? הקצנה לצורך ניטרול
איך לגרום למישהו לא להתלהב? איך לחנך ילדים? איך להפוך משהו ללא רלוונטי? איך לגרום לילד לא להתלהב מכסף? איך לגרום למישהו לא לרצות משהו? איך לגרום למישהו לרצות פחות משהו? הקצנה לצורך ניטרול
... לגרום למישהו לא להתלהב? איך לחנך ילדים? איך להפוך משהו ללא רלוונטי? איך לגרום לילד לא להתלהב מכסף? איך לגרום מישהו לא לרצות ... מעמיק כיצד ניתן לגרום לאדם או לילד להפסיק להתלהב ממשהו או להפוך משהו לרלוונטי ... של הקצנה כדי להביא את האדם או הילד למצב שבו הרצון המקורי שלו הופך ללא משמעותי. ... רלוונטי? אליעד נותן דוגמה כיצד ילד שמתלהב מכך שלמישהו אחר יש כסף, יכול ... בפניו מציאות מוקצנת. למשל, אם הילד מתרגש מהעובדה שלחבר שלו יש בית גדול יותר, במקום להסביר לילד שזה לא משנה או שיש בזה חסרונות, אפשר להקצין ... בהרבה: לדוגמה, אפשר להגיד לילד אתה חושב שהבית שלו יפה? יש אנשים שגרים ... בתים שנבנו במיוחד עבורם. כאשר הילד יחשוב על המציאות המוקצנת הזו, הבית שהלהיב ... לו שהדבר אינו חשוב. לדוגמה, אם ילד רוצה לנסוע לדיסנילנד כמו ילד אחר, המבוגר עשוי לומר לו שדיסנילנד זה לא כל כך כיף או הילדים שם לא באמת נהנים. הבעיה בשיטה זו, ... האלה לא תמיד אמינים, משום שהילד או האדם יכולים לזהות שמי שאומר להם את זה ... במילים אחרות, במקום לשכנע את הילד או את האדם שמשהו מסוים הוא שלילי, פשוט ... בעזרת דוגמאות רבות. למשל, אם הילד אומר איזה רכב יפה יש לשכנים, אפשר לענות לו: ... באופן אישי במיוחד בשבילם. הילד, ששומע את ההקצנה, מתחיל להבין שאין סוף ... כיצד להשתמש בשיטת ההקצנה בחינוך ילדים? אליעד כהן מציע להשתמש בשיטה זו גם בחינוך ילדים. למשל, כאשר ילד מקנא בילדים שטסים לחופשות או שיש להם צעצועים מיוחדים, במקום להגיד לילד זה לא חשוב או זה שטויות, אפשר להגיד לו אתה יודע, יש ילדים שיש להם דברים הרבה יותר מדהימים ... אפילו לא יכול לדמיין. ברגע שהילד יבין שאין גבול ליותר טוב, הוא יאבד עניין ... לכן. בדרך זו, ניתן גם לחנך את הילד להיות מרוצה יותר ממה שיש לו, משום שהוא מבין ... השיטה הזו גם על עצמנו, לא רק על ילדים. אם אנחנו מוצאים את עצמנו מתלהבים או ... להפסיק לרצות משהו? איך לגרום לילד לא לקנא באחרים? מהי שיטת ההקצנה של אליעד כהן? איך לחנך ילד להפסיק להתלהב? איך להפוך משהו ללא רלוונטי? ...
הדרכת הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר לילד? איך להתקרב לילד? איך לטפל בילד? בעיות בחינוך ילדים
7:03הדרכת הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר לילד? איך להתקרב לילד? איך לטפל בילד? בעיות בחינוך ילדים
... הורים, הילד לא רוצה לדבר, הילד מסתגר, הילד לא מדבר עם אף אחד, איך לגרום לילד לדבר? איך להיות חבר של הילד? למה הילד לא רוצה לדבר איתי? איך להתחבר לילד? איך להתקרב לילד? איך לטפל בילד? בעיות בחינוך ילדים למה הילד לא רוצה לדבר דווקא עם ההורים? הורים רבים מתמודדים עם תופעה שבה הילד מסרב לשוחח איתם. אליעד כהן מסביר שהבעיה אינה בהכרח חוסר רצון כללי לשתף, אלא שהילד פשוט לא רוצה לדבר עם ההורים ספציפית. לדוגמה, כשחבר שואל את הילד איך היה בבית הספר? הוא עונה באופן חופשי, אך כאשר ההורה שואל בדיוק אותה שאלה, הילד אינו מגיב. כלומר, לילד אין קושי בדיבור עצמו אלא בדיבור עם ההורה, כיוון שהוא מרגיש שההורה שופט אותו או מעוניין לשנות אותו. מה גורם לילד להרגיש שההורים מבקרים אותו? אליעד מסביר שההורים לעיתים קרובות מעבירים לילד תחושה של ביקורתיות, גם אם הם לא אומרים זאת במפורש. לדוגמה, כאשר ההורה מנסה לברר את מצב הילד או לעזור לו, הילד שומע בכך ניסיון לתקן אותו. ההורה נתפס על ידי הילד כאילו הוא מנסה לשנות משהו בו, כי הטון, הגישה, וצורת השיחה של ההורה משדרים שהילד בעייתי או צריך טיפול. הילד קולט זאת היטב ולכן נסגר ואינו מעוניין לשתף פעולה. מדוע תחושת הערך העצמי של ההורה משפיעה על הילד? אליעד כהן מבהיר שתפיסת הערך העצמי של ההורה משפיעה מאוד על הקשר עם הילד. כאשר ההורה אינו מרוצה מעצמו, הוא נוטה לראות בילד שלו את הגורם לאי שביעות הרצון העצמית שלו. לדוגמה, אם הילד אינו מצליח בלימודים, ההורה עלול להרגיש כישלון כהורה ואדם. תחושה זו מתורגמת ללחץ וביקורת שהילד חווה, ולכן הוא מתרחק ומעדיף לא לשתף פעולה עם ההורה. איך אהבה עצמית של ההורה מסייעת לילד להיפתח? אליעד מדגיש כי הבסיס לפתיחות של הילד הוא אהבה עצמית ללא תנאי של ההורה כלפי עצמו. כאשר ההורה מקבל את ...
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית?
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית?
... הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית או לעשות במקומו? הורים רבים מתמודדים עם השאלה אם לעזור לילדיהם בשיעורי הבית או אפילו לעשות את ... לעומק כיצד להתמודד נכון עם סוגיה זו ומציג את המשמעויות העמוקות יותר של כל החלטה. מה יקרה אם ההורים עושים את השיעורים במקום הילד? ראשית, אם ההורה עושה את שיעורי הבית עבור הילד, נוצר מצב שבו הילד משקר למורה ולעצמו, מכיוון שהמורה חושבת שהילד עשה את השיעורים, בעוד שבפועל ההורה ביצע ... עם השקר כלפי המורה עצמו, כיוון שלפעמים בחיים אנשים משקרים למערכות או לאחרים, וזה חלק טבעי של המציאות. הבעיה היא רק כאשר הילד מתחיל להאמין בשקרים אלו באופן פנימי, כלומר, משקר לעצמו. לדוגמה, אם הילד יאמין שהוא אכן יודע את החומר כשהוא לא ... בעתיד. אליעד נותן דוגמה נוספת: אדם לא יכול ללכת לעבוד במקומו של מישהו אחר או לנהל את מערכות היחסים של מישהו אחר, באותה צורה, הילד לא יכול להסתמך שההורה תמיד יבצע בשבילו את המשימות שלו. בשלב כלשהו הוא יתמודד עם מציאות שבה אין מי שיעזור לו. מהן הסכנות אם הילד מתרגל לעזרת ההורים? כאשר הילד מתרגל שההורה עוזר לו באופן קבוע, הוא ... ממנו מאמץ אישי ללא אפשרות לקבל עזרה, הוא יחווה משבר משמעותי ויתקשה להתמודד. אליעד מזהיר מפני ההשלכות ארוכות הטווח של מצב שבו הילד משוכנע שתמיד תהיה לו עזרה חיצונית, שכן הוא ייפגע כאשר הוא יצטרך להסתדר בכוחות עצמו. מתי אפשר לעזור לילד בשיעורי בית? אליעד מסביר שיש מצבים שבהם לגיטימי לעזור לילד בשיעורי בית. אם ברור שהילד מבין את החומר היטב אך פשוט לא הספיק או לא התארגן מספיק טוב, אפשר לעזור לו כדי להקל על העומס. אך קריטי לוודא שהילד לא מתחיל לחשוב בטעות שהוא גאון או שהוא מסוגל להצליח בלי מאמץ. החשוב ביותר הוא שהילד יראה את האמת כפי שהיא: שיש גבול לכמה אפשר לעזור לו, ושהוא חייב ללמוד להתמודד עם סיטואציות מסוימות לבד. לדוגמה, אם הילד מודע לכך שזו רק עזרה נקודתית ושבפעם הבאה הוא יצטרך להתמודד לבד, אין בעיה אמיתית עם הסיוע הזמני. אבל אם הילד מאמין שזה מצב תמידי ושאין לו מה לדאוג, נוצרת בעיה של תפיסת מציאות מעוותת שתפגע בו בהמשך. כיצד להתמודד עם לחץ מהמורה או מבית הספר? אליעד מייעץ לחנך את הילד לא לפחד מהמערכת או מהתגובה של המורה. אם הילד לא הספיק לבצע את השיעורים, על ההורה להסביר לו שזה לא נורא ושזה חלק מהחיים לדעת להתמודד עם ביקורת, אפילו אם המורה כועס. חשוב ללמד את הילד שזה בסדר להגיד למורה שהוא לא הספיק, ושהוא יוכל להתמודד עם התגובה הרגשית של המורה בלי להרגיש רע או לפחד. הילד צריך לדעת שהערך העצמי שלו אינו תלוי ... הספר, ולכן אסור לו לפחד או לשקר לעצמו. אם הוא מבין את המציאות, הוא יוכל להתמודד טוב יותר עם מצבים דומים בעתיד. כיצד לשוחח עם הילד כשהוא מבקש עזרה בשיעורי בית? כש
איך להתגרש בלי שהילדים יפגעו? איך לגרום לילדים לא להיפגע מהגירושין? איך להתגרש בצורה נכונה? ילדים להורים גרושים, איך הגירושים משפיעים על הילדים? איך להתגרש בלי ליצור טראומה אצל הילד? איך לא לחוות גירושין כטראומה?
4:30איך להתגרש בלי שהילדים יפגעו? איך לגרום לילדים לא להיפגע מהגירושין? איך להתגרש בצורה נכונה? ילדים להורים גרושים, איך הגירושים משפיעים על הילדים? איך להתגרש בלי ליצור טראומה אצל הילד? איך לא לחוות גירושין כטראומה?
... להתגרש בלי שהילדים יפגעו? איך לגרום לילדים לא להיפגע מהגירושין? איך להתגרש בצורה נכונה? ילדים להורים גרושים, איך הגירושים משפיעים על הילדים? איך להתגרש בלי ליצור טראומה אצל הילד? איך לא לחוות גירושין כטראומה? איך להתגרש בלי לפגוע בילדים? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר להתגרש בצורה שתמנע או תצמצם את הפגיעה בילדים. לדבריו, הסיבה שילדים נפגעים מגירושים קשורה באופן ישיר לחוויה של ההורים מהתהליך. אם ... הגירושים כטראומה קשה או ככישלון, גם הילדים יחוו זאת כך, ולהפך. ההסבר מתבסס על כך שהילדים מזדהים רגשית ומחשבתית עם ההורים שלהם. ככל שהילד צעיר יותר ופחות בעל יכולת הבחנה עצמאית, הוא נוטה יותר לאמץ את הרגשות ... שההורה ירגיש שהגירושים הם אסון, גם הילד יאמץ את ההרגשה הזאת. למה ילד נפגע מהגירושים של הוריו? ילדים יכולים להיפגע מגירושים מסיבות רבות. הם יכולים להרגיש נטושים, ... בכל לילה עם שני ההורים באותו בית. הילד יכול להרגיש עצוב או בודד מכיוון שפתאום ההורה שלו לא נמצא תמיד איתו, ... שלי התפרקה, המשפחה חייבת להיות ביחד, הילד שומע ומפנים זאת, ולפיכך יחווה בעצמו שהמשפחה שלו התפרקה. כלומר, ההורה מעביר לילד את התחושה שהגירושים הם דבר שלילי וטראומטי, והילד מקבל את נקודת המבט הזו. מה הקשר בין אמונות ההורים לפגיעה בילדים? אליעד מדגים כיצד המחשבות והאמונות של ההורים משפיעות על הילדים. הוא מסביר שאם ההורה מאמין בצורה חזקה במשפחה כמשהו שחייב להיות ... שהוא רואה זאת כהתפרקות של חלום חשוב. הילד, שמזדהה עם ההורה שלו, יאמצו את אותה האמונה ולכן גם הוא יסבול מכך. לדוגמה, אם ילד גדל עם אמונה שצריכים להיות אבא, אימא וילדים בבית אחד, הוא ירגיש רע מאוד כאשר הוא מגלה שזה כבר לא מתקיים. ... שההורים עצמם משרישים את האמונה הזו בילד. הם אומרים לו כמה טוב שיש שני הורים, ועד כמה חשוב האיחוד המשפחתי, וכאשר הגירושים מתרחשים, הילד מרגיש שכל האמונה הזו התנפצה לו. כיצד אפשר להפחית את הטראומה מהגירושים? ... אך יסודי: כדי להפחית את הטראומה של הילד מהגירושים, ההורה צריך קודם כל להפחית את הטראומה שלו עצמו מהגירושים. אם ... הם תהליך טבעי ולא אסון נורא, גם הילד יחשוב כך במידה רבה. ככל שההורה פחות יחווה את הגירושים כדבר רע, כך הילד שלו יושפע פחות מכך. הסיבה לכך היא שהילד תופס את המציאות דרכו של ההורה, במיוחד בגילאים צעירים. הילד בדרך כלל מזדהה מאוד עם ההורה שלו, ואם ההורה משדר שזה אירוע טבעי ולא ...
הדרכת הורים, איך לגרום לילד מתבגר לעזוב את הבית? איך לגרום לילד לעזוב את הבית? איך לגרום לילד להיות עצמאי? איך לגרום לילד מפונק להפסיק להתפנק? איך לגרום לילד עצלן לא להיות עצלן? איך לתת דוגמה אישית לילדים? איך לחנך ילדים?
10:34הדרכת הורים, איך לגרום לילד מתבגר לעזוב את הבית? איך לגרום לילד לעזוב את הבית? איך לגרום לילד להיות עצמאי? איך לגרום לילד מפונק להפסיק להתפנק? איך לגרום לילד עצלן לא להיות עצלן? איך לתת דוגמה אישית לילדים? איך לחנך ילדים?
... הורים, איך לגרום לילד מתבגר לעזוב את הבית? איך לגרום לילד לעזוב את הבית? איך לגרום לילד להיות עצמאי? איך לגרום לילד מפונק להפסיק להתפנק? איך לגרום לילד עצלן לא להיות עצלן? איך לתת דוגמה אישית לילדים? איך לחנך ילדים? איך לגרום לילד מתבגר לעזוב את הבית ולהיות עצמאי? אליעד כהן מתייחס לסוגיה נפוצה של הורים רבים - איך להתמודד עם ילד מתבגר שלא מוכן לעזוב את הבית ולהיות עצמאי. אליעד מציג את הדילמה דרך דוגמה של ילד מבוגר שגר בבית הוריו, מנצל אותם כלכלית ורגשית, ואינו מוכן לעזוב. הוא מסביר כי המצב הזה נוצר בעקבות חינוך לקוי שבו הילד הורגל לקבל בלי לתת, והוריו לא הציבו לו גבולות ברורים מגיל צעיר. ... זה אינן מעשיות, מאחר שכל אחד מציע שיטה אחרת (להחליף מנעולים, להפסיק לתת לו כסף, להתעלל בו) אך לא באמת מתמודד עם שורש הבעיה. המטרה האמיתית אינה למצוא דרכים לריב עם הילד אלא לגרום לו לרצות בעצמו להיות עצמאי ולעזוב את הבית. מדוע ילדים חוששים לעזוב את הבית? אליעד מסביר כי הילד לא עוזב את הבית בעיקר בגלל פחד להיכשל. הוא מרגיש בטוח בבית הוריו, שם אין סכנת כישלון ואין סיכון שיאלץ להתמודד עם מציאות חדשה ולא מוכרת. כמו תושבי הדרום בישראל, שמעדיפים להישאר בבתיהם למרות הירי והסכנה, גם הילד בוחר להישאר במצב הנוכחי מחשש שהמציאות שתגיע אחר כך תהיה גרועה יותר. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להבין שהבעיה מתחילה בהורים. ההורים הם אלו שפינקו את הילד והרגילו אותו לנוחות יתר. הסיבה שהם עשו זאת נעוצה בכך שגם הם עצמם מפונקים בדרך כלשהי. ההורים פעלו מתוך רצון להעניק לילד את מה שהיו רוצים לקבל בעצמם או מתוך חשש לאבד את אהבתו של הילד. כתוצאה מכך הילד למד לקבל בלי לתת דבר בתמורה. איך לשנות את ההתנהגות של ילד מפונק? הדרך הטובה ביותר לגרום לילד להיות עצמאי ולעזוב את הבית היא על ידי שינוי אמיתי של ההורים עצמם. ההורים צריכים להכיר בכך שגם הם מתנהגים באופן דומה לילד שלהם בתחומים אחרים בחיים. בדיוק כמו שהילד חושש לעזוב את הבית ולהתחיל חיים עצמאים, גם ההורים עצמם חוששים משינויים ומהתמודדות עם אתגרים חדשים. אליעד כהן מסביר כי ההורים חייבים לבדוק איפה הם מתנחלים - כלומר, איפה הם תקועים באזור הנוחות שלהם ומסרבים להתקדם. כמו שהילד מפחד להיכשל כשהוא יוצא מהבית, כך ההורים מפחדים מכישלון בתחומים שונים בחיים שלהם - אם זה בקריירה, בזוגיות או בשינוי דפוסי חשיבה. אם ההורים יתחילו להתמודד עם הפחדים שלהם, יעזו לעשות דברים חדשים, ויפסיקו לפחד מכישלון, הילד שלהם יראה את השינוי הזה ויקבל דוגמה חיובית. אליעד מציין שהילד ירגיש שהוריו הם אנשים שפועלים ומעזים, ולכן גם הוא ירגיש בטוח יותר לעשות צעדים דומים. מהי הדרך הנכונה לתת דוגמה אישית לילדים? לפי אליעד, דוגמה אישית משמעותית מתקיימת כאשר ההורים ... עם אתגרים חדשים ולא נרתעים מקשיים. הוא מדגיש שאין מדובר בדוגמה אישית רק בתחומים שההורים כבר בטוחים בהם, אלא דווקא באזורים שבהם יש להורים חששות או פחדים. כאשר הילד רואה שההורה לא חושש להסתכן, לצאת מאזור הנוחות ולהתמודד עם בעיות וקשיים, הוא לומד באופן טבעי לחקות התנהגות זו. אליעד מוסיף שככל שההורים ישדרו ביטחון רב יותר ויתמודדו עם האתגרים שלהם, כך הילד שלהם ירגיש יותר בטוח ויצליח לגבור על החששות שלו. בסופו של דבר, שינוי אמיתי בהתנהגות של ההורה, ושינוי באווירה הכללית בבית, יוביל לכך שהילד יבחר בעצמו להיות עצמאי ולעזוב את הבית בלי הצורך בלחץ או ...
אהבת הורים לילדים, איך לאהוב פחות את הילד שלך? הענקת יתר, מעניק יותר מידי, איך לא להעניק יותר מידי? למה אני אוהב את הילד שלי? למה אני אוהב אותו? למה אני אוהב אותה? למה אני אוהב להעניק? למה אני אוהב לתת? יחסי הורים וילדים
אהבת הורים לילדים, איך לאהוב פחות את הילד שלך? הענקת יתר, מעניק יותר מידי, איך לא להעניק יותר מידי? למה אני אוהב את הילד שלי? למה אני אוהב אותו? למה אני אוהב אותה? למה אני אוהב להעניק? למה אני אוהב לתת? יחסי הורים וילדים
... הורים לילדים , איך לאהוב פחות את הילד שלך? הענקת יתר, מעניק יותר מידי, איך לא להעניק יותר מידי? למה אני אוהב את הילד שלי? למה אני אוהב אותו? למה אני אוהב אותה? למה אני אוהב להעניק? למה אני אוהב לתת? יחסי הורים וילדים למה הורים אוהבים את הילדים שלהם יותר מאשר בני זוגם? אליעד כהן מסביר כי אחת הסיבות להעדפת ההורים את ילדיהם על פני בני זוגם, היא שהאהבה לילד נתפסת כנטולת תנאים. אנשים מחפשים מקום שבו הם יכולים להעניק אהבה ללא תנאי, והילד מספק בדיוק את המקום הזה. לעומת זאת, ביחסים זוגיים האהבה מותנית וצבועה בדרישות ובציפיות שונות. ההורה מרגיש שדרך הילד הוא יכול לבטא את אהבתו ללא גבולות וללא תנאים, ולכן פעמים רבות יעדיף להעניק לו יותר מאשר לבן הזוג. לדוגמה, אדם יכול לאהוב את ילדו באופן בלתי מותנה, בלי קשר למעשיו או להצלחותיו, בעוד את בן הזוג הוא אוהב לרוב בתנאים מוגדרים ובציפיות מסוימות. כשמדובר בילדים, קיימת תחושת הזדהות עמוקה יותר, ההורה מרגיש שהילד הוא חלק בלתי נפרד ממנו, כמעט כמו שלוחה שלו. לעומת זאת, בן הזוג נתפס כאדם נפרד לגמרי, ולכן אהבה כלפיו כרוכה בתנאים ובדרישות. למה אנשים מעניקים יותר מדי לילדים שלהם? אליעד כהן מבהיר שאחת הסיבות לכך שהורה מעניק לילדו יותר מדי, היא שההורה בעצם מעניק לעצמו פיצוי על דברים שהוא עצמו לא קיבל בילדותו. הוא מביא דוגמה של הורה שהעניק לילדו באופן מוגזם כי אביו של אותו הורה התייחס אליו באופן רע בילדותו, וההורה נשבע לעצמו שעם ילדיו שלו הוא יתנהג אחרת. לכן, בכל פעם שילדו של אותו הורה סובל או נפגע, ההורה מנסה לפצות אותו ולהעניק לו עוד ועוד. לדברי אליעד, כאשר הורה מעניק לילד, הוא בעצם מדמיין שמעניקים לו עצמו בתור ילד. כלומר, ההורה מעניק לילדיו כדי לפצות את עצמו רגשית על חוסרים שחווה בעברו. לדוגמה, אדם שהרגיש בילדותו שהוא לא אהוב או לא רצוי, ינסה לפצות על כך על ידי כך שהוא יאהב את ילדיו בצורה מוגזמת. איך להפסיק להעניק יתר על המידה לילדים? אליעד מסביר שהפתרון להענקת יתר טמון בזיהוי הסיבות שמניעות את ההורה לתת כל כך הרבה. אם, למשל, הסיבה להענקת היתר היא שההורה מנסה לפצות על חסך שחווה בילדותו, הפתרון יהיה שההורה יכיר בחוסר שחווה, יתמודד איתו ויקבל אותו במקום לנסות לפצות עליו דרך הילדים. אליעד נותן דוגמה להורה שאומר כי בילדותו לא חיבקו אותו מספיק ולכן היום הוא מרעיף חיבוקים על ילדיו. כדי לפתור זאת, ההורה צריך ללמוד לקבל ולהשלים עם החסך שהיה לו בילדות, עד כדי כך שהוא יהיה מסוגל להגיד שהוא היה מוכן לעבור שוב את אותה החוויה. ברגע ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו לא יודעים כל המחנכים בעולם? במאמר הזה נגלה את הסוד של חינוך הילדים, את הסוד שאותו לא יודע שום פסיכולוג מורה הורה מחנך בעולם. וכאן במאמר נגלה את הסיבה האמיתית שבגללה קשה להורים לחנך את הילדים שלהם, ונסביר את שורש הקושי לחנך ילדים. ונסביר גם מי כן יכול ואיך הוא יכול לחנך ילדים. ושורש הקושי לחנך ילדים הוא די פשוט, והוא משום שבכל פעולה של חינוך ילדים, יש בעצם סוג של ניגוד אינטרסים. ולא ניגוד אינטרסים בין ההורה לבין הילד, כי את זה כולם יודעים, אלא יש ניגוד אינטרסים בתוך המטרה עצמה של חינוך הילדים. והעניין הוא, כי חינוך ילדים מטרתו היא טובת הילד. כי אף אחד לא מחנך את הילד שלו, כדי לעשות לילד שלו רע. והמטרה שלשמה האדם מחנך את הילד שלו, היא כדי שהילד ידע לשמור על עצמו, וכדי שהילד יוכל לגדול בצורה בריאה, ויוכל להיות כמה שיותר מאושר וכולי. דהיינו, המטרה של חינוך הילדים היא טובת הילד כדי לגרום לילד להרגיש יותר טוב. אבל יש כאן בעיה גדולה, והיא שכל הדרכים של חינוך הילדים, הן בעצם משיגות את המטרה ההפוכה של חינוך הילדים. כי מצד האמת, חינוך ילדים גורם לילד להרגיש רע. כי אושר אמיתי הוא תחושה של חופש מוחלט ללא גבולות. ולמרות שהרגילו את האדם שעליו לחיות עפ חוקים חברתיים וכיוב, הרי שמצד האמת חופש אמיתי, הוא כאשר אין לאדם שום גבול. ומצד האמת כמו שזה טוב לחנך ילד לדעת לשלוט בעצמו ולא לעשות את כל מה שהוא רוצה, כדי שהוא יוכל לשרוד בעולם ולהרגיש טוב, כך גם בדיוק באותה המידה זה טוב לחנך את הילד לעשות את כל מה שהוא רוצה, ולהרגיש חופשי ושלם עם הרצונות שלו. כי אושר אמיתי הוא כאשר האדם מרגיש חופשי לגמרי ושלם לגמרי עם מה שהוא רוצה. וכאשר ההורה מחנך את הילד שלו לדעת לשלוט בעצמו ולחיות לפי כללים חברתיים כאלו ואחרים, הרי שבעצם מבחינה כלשהי ההורה גם מאמלל את הילד שלו. כי הילד מטבעו רגיל להרגיש חופשי ושלם עם עצמו ועם כל הרצונות והמעשים שלו. וכאשר ההורה מלמד את הילד להתנהג דווקא בצורה כלשהי, הרי שבכך בעצם ההורה מרגיל את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
חינוך ילדים וחיים טובים - הספר על: ילד, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, חרדות של ילדים, בעיות בחינוך ילדים בעיתיים, איך לחנך ילדים, אתגרים בחינוך ילדים, חינוך ילדים, איך לגדל ילדים מאושרים, גידול ילדים, איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

הצלחה ושקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לגדל ילדים מאושרים, ילד, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: חרדות של ילדים, איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Education-of-Children.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ להורים וילדים, ייעוץ משפחתי, טיפול בגידול ילדים בתחום ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Education-of-Children.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 20_08_2025 השעה 21:57:00 - wesi25